دوست ایران، نخست وزیر ترکیه می شود؟

  • ۵۲۸
ه نقل از هاآرتص، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در توصیف هاکان فیدان که تا 10 روز پیش رئیس سازمان ملی اطلاعات ترکیه بود گفت: «او حافظ تمام اطلاعات محرمانه است.»

دموکراسی توافقی و خلاء رئیس‌جمهور در لبنان

  • ۴۹۶

 لبنان از لحاظ داخلی و طایفه ای کشور خاصی است. در حال حاضر طوایف متعددی در لبنان وجود دارد و علاوه بر اینکه بخش اعظمی از آنها شیعیان هستند، اما اهل تسنن و مسیحیان نیز دارای جمعیت قابل توجهی هستند، حتی مسیحیان هم از طوایف متعددی تشکیل می شوند. این ترکیب جمعیتی و دینی بر سیاست های داخلی و خارجی لبنان نیز اثرگذار است. از این رو در لبنان با یک دموکراسی توافقی مواجه هستیم.

اعترافات جیسون رضاییان را پخش کنند؛ جزئیات را نمی توانم بگویم!

  • ۴۸۲

نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواستار پخش اعترافات جیسون رضاییان از رسانه ملی شد و پخش این اعترافات را آشکارکننده بسیاری از مسائل مهم عنوان کرد. 
 

اسلاموفوبیا خطرناک‌تر از تروریسم است

  • ۴۹۴

بله جنایتی که ایالت کارولینای شمالی امریکا به خود دید و سه مسلمان بی گناه در پی آن قربانی شدند جنایتی به مراتب خطرناک تر از کارهای تروریستی است که در اغلب آنها به دلایل سیاسی به وقوع می پیوندند.

دو سناریوی محتمل برای مذاکرات هسته ای/توافق جامع یک مرحله ای یا پایان مذاکرات یازده ساله

  • ۴۹۳

بازی در زمین مذاکرات هسته ای تغییر کرده است. در حالی که تا پیش از این صحبت از حصول تفاهم سیاسی در مرحله اول و توافق جامع در مرحله بعد بود، سخنرانی رهبری انقلاب معادلات هسته ای را دستخوش تغییر کرد.

وقتی غسال هم به گریه می افتد/ آمریکا اسراییل را مذاکرات هسته‌ای با ایران مطلع نمی‌کند

  • ۴۷۱
به گزارش شبکه ۲ اسراییل در روز یکشنبه،‌ آمریکا دیگر اسراییل را از روند مذاکرات هسته‌ای با ایران مطلع نمی‌کند. این گزارش به سرعت توسط‌ آمریکا و اسراییل تکذیب شد.

متهم فساد سه هزار میلیاردی در ختم مادر احمدی‌نژاد چه می‌کرد؟ +عکس

  • ۴۰۹

خدامراد احمدی یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد و از اعضای حلقه موسوم به علم و صنعتی ها به شمار می رود با این حال، حضور این محکوم پرونده فساد بزرگ مالی برای عرض تسلیت به رییس جمهور سابق در حالی است که او بر اساس حکم دادگاه پرونده مذکور به 10 سال زندان محکوم شده است.

متهم فساد سه هزار میلیاردی در ختم مادر احمدی‌نژاد چه می‌کرد؟ +عکس
خدامراد احمدی متهم ردیف هشتم فساد سه هزارمیلیاردی

وضعیت فرهنگی از هوای خوزستان بدتر است/ بدتر از بدحجابی، برخی فیلم‌هاست

  • ۳۰۲
برنامه «دیروز، امروز، فردا» با موضوع «در سال فرهنگ در عرصه فرهنگی چه کردیم؟» شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محمدرضا زائری مدیرعامل مجموعه فرهنگی سرچشمه از شبکه سوم سیما پخش شد.
وضعیت فرهنگی از هوای خوزستان بدتر است/ بدتر از بدحجابی، برخی فیلم‌هاست

ازدواج سفید چگونه انقلاب جنسی شد؟!/ تمایل 33 درصد دختران به تجرد

  • ۴۷۸

چند صباحی است شکلی از زندگی مشترک غربی در برخی شهرهای بزرگ بویژه تهران مطرح شده است که نام آن‏‌را به‏‌دلیل ثبت‏‌ نشدن اسامی دو نفر در شناسنامه‏‌هایشان، «ازدواج سفید» یا «همباشی» گذاشته‏‌اند. در بسیاری از این موارد، حتی خطبه‏‌ عقدی بین زن و مرد جاری نمی‏‌شود.
ازدواج سفید چگونه انقلاب جنسی شد؟!/ تمایل 33 درصد دختران به تجرد

آصفی: توافق خوب آمریکایی‌ها یعنی می‌خواهند همه چیز را بگیرند و هیچ چیز ندهند

  • ۲۹۱
یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توافق با 1+5 در یک مرحله گفت: اگر کشورهای غربی و آمریکا اراده و حسن نیت داشتند بعد از یک سال و چهارماه تا الان باید به کلیات توافق می‌رسیدیم اما این‌که هنوز از این مرحله عبور نکرده‌ایم نشان می‌دهد طرف مقابل دارد شیطنت می‌کند. 
آصفی: توافق خوب آمریکایی‌ها یعنی می‌خواهند همه چیز را بگیرند و هیچ چیز ندهند

ماجرای دیدار سید احمد‌ خمینی با هویدا

  • ۳۶۷
در روز پنج‌شنبه 26 بهمن 1357، چهار مقام عالی‌رتبه نظامی دوره پهلوی اعدام شدند. اندکی بعد تر در روز 18 فروردین 1358 امیرعباس هویدا نخست‌وزیر دوران پهلوی نیز اعدام شد. نکته جالب تاریخی این است همه این افراد توسط مردم دستگیر شدند.
ماجرای دیدار سید احمد‌ خمینی با هویدا

تکرار حمله پاریس در کپنهاگ

  • ۳۷۳

جوان 22 ساله متولد دانمارک در نوعی الگوبرداری از حمله ماه ژانویه به دفتر هفته نامه فکاهی شارلی ابدو در پاریس، به یک کنیسه و مراسم حمایت از آزادی بیان در کپنهاگ حمله کرد و دو نفر را کشت. به گفته مقامات دانمارک، مظنون این حمله در تیراندازی پلیس جان خود را از دست داد.

ظریف: روزهای خوشی در انتظار ایران است/ انقلاب برای ما توان «نه گفتن» در جهان ایجاد کرد

  • ۲۷۸۶

 محمد جواد ظریف در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به جمهوری آذریایجان عصر امروز دوشنبه در جمع کارمندان و مسئولان سفارت ایران در جمهوری آذربایجان و خانواده های آنان که در محل رایزنی فرهنگی ایران در باکو برگزار شد با اشاره به تلاش غربی ها برای بر هم زدن مناسبات جهانی علیه ایران گفت: مدتی بر اساس یک پروژه صهیونیستی ایران هراسی، همه را با نگران کردن از ایران به سمتی می بردند که از آن سمت و سو داعش درآمد، از آن سمت و سو تروریست های عمدتا تحصیلکرده یا بدنیا آمده در غرب درست شدند که امروز گردن می زنند! این نتیجه پروژه ایران هراسی و شیعه هراسی است، اما امروز همه دنیا کم کم دارد این حقیقت را می پذیرد که ایران و اسلام رحمانی مبتنی بر آموزه های پیامبر(ص) روش مقابله با افراط را در ذات خود دارد.

مقام معظم رهبری: مسلمان‌ها در اروپا و آمریکا امنیت جانی ندارند

  • ۲۹۰
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی سخنانی بیانات در دیدار نمایندگان اقلیت‌های مذهبی کشور در مجلس شورای اسلامی‌، فرموند:

ماجرای عکسی که در راهپیمایی22بهمن یزد با حمله «مواجب بگیران دولتی» پاره پاره شد! +عکس

  • ۳۷۸

بر اساس ملاحظات شواهد عینی ، یک جوان خوش ذوق یزدی، انتقاد از عملکرد دولت را به صورت ابتکاری در قالب چند کاریکاتور و عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یزد مطرح کرد.

اما واکنش عوامل «خودسر دولتی»! در مقابل این جوان جالب و  قابل تأمل بود.

 ماجرای عکسی که در راهپیمایی22بهمن یزد با حمله «مواجب بگیران دولتی» پاره پاره شد! +عکس

ادعای عربستانی‌ها درباره دخالت ایران در یمن کذب است

  • ۲۶۳

در یمن طرح مبادره خلیجی که به ابتکار عربستان صعودی به اجرا درآمده بود، ‌شکست خورد و مرحله‌ای جدید از بلوغ سیاسی مردم یمن به نمایش گذاشته شد و تجربه‌های انقلاب دو سال قبل به همراه وحدت عمیق شافعی‌ها و زیدی‌ها و ‌رهبری یکپارچه و منسجم به یاری انقلاب مردمی یمن شتافتند. 

بازتاب معرفی دستاورد جدید ایران در حوزه فناوری دفاعی

  • ۳۸۷
اظهارات وزیر خارجه چین درباره مذاکرات هسته‌ای در جریان سفر به تهران، دفاع رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود درباره دعوت از نتانیاهو، واکنش کاخ سفید به اخبار مربوط به قطع ارتباط آمریکا و رژیم اسرائیل در موضوع ایران و بازتاب دستاورد جدید ایران در حوزه دفاعی، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

بازتاب معرفی دستاورد جدید ایران در حوزه فناوری دفاعی

آیا یمن باز هم تجزیه خواهد شد؟

  • ۲۵۰

 اوضاع در یمن، این پرجمعیت ترین کشور شبه جزیره عربستان وارد شرایط بحرانی شده که به دلایلی در طول چند دهه گذشته بی سابقه است. به همین دلیل مراجع بین المللی و همچنین ناظران تحولات یمن با نگرانی وضعیت این کشور را پیگیری می کنند.

الزام شرکت نفت برای پرداخت ماهانه بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی حذف شد

  • ۲۲۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 94 را ادامه دادند و با حذف 3 بند از تبصره 2 این لایحه موافقت کردند.

خبرگزاری فارس: الزام شرکت نفت برای پرداخت ماهانه بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی حذف شد

برای اصلاح‌طلبان ضربه به احمدی‌نژاد مهم‌تر از زندان رفتن رحیمی است

  • ۲۳۱

در سکوت روزنامه‌های اصولگرا، اصلاح‌طلبان به زندان رفتن «معاون اول احمدی‌نژاد» را در صفحه اول خود پوشش داده‌اند. روابط با چین با توجه به سفر وزیر خارجه این کشور به ایران بعد از هشت سال، تأکید روزنامه‌های اصولگرا بر تأثیر مثبت تحولات منطقه‌ای بر پرونده هسته‌ای و تصویب کلیات بودجه در مجلس، دیگر مطالب مهم روزنامه‌های دوشنبه هستند. 

اهداف سفر جهانگیری به عراق

  • ۲۴۰

"نقش ما در آینده و سرنوشت عراق فرا‌تر از حاشیه‌ها است." داوود هرمیداس باوند کار‌شناس مسایل بین الملل با بیان این مطلب گفت: اهمیت گسترش روابط با این کشور در قالب رقابت‌های منطقه ایی روشن‌تر می‌شود. 

افزایش حمایت از روحانی در آستانه توافق هسته‌ای

  • ۲۵۵

 در دوران طولانی مدت مذاکرات بر سر سرنوشت برنامه هسته ای ایران، حسن روحانی رئیس جمهور این کشور با انتقادهای شدیدی از سوی تندروها در داخل مواجه شد؛ اما با تاکید بر این مسئله که حصول توافق با دشمن دیرینه برای ایران شکوه و صلح به ارمغان خواهد آورد، در مقابل این انتقادها مقاومت کرده است.

عارف: روحانی 8 سال رئیس‌جمهور خواهد بود

  • ۲۳۵

محمدرضا عارف در جمع نخبگان ترکمن صحرا و فرهنگیان شهر گنبد، با بیان اینکه روحیه صمیمی و اخلاقی مردم استان گلستان بهترین جاذبه را برای سفر‌هایش به این ستان فراهم می‌کند، گفت: در هر سفر که به استان گلستان می‌آیم سعی می‌کنم اگر توفیق داشتم به ترکمن صحرا هم سری می‌زنم چون علاقه خاصی به ترکمن‌ها دارم. تعداد زیادی دانشجوی ترکمن در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری داشتم و شیفته اخلاق و روحیه آن‌ها شده‌ام.
عارف: روحانی 8 سال رئیس‌جمهور خواهد بود

روایت حسن سبحانی از انتخاب محمد رضا رحیمی

  • ۱۷۰
حسن سبحانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی مثلث آنلاین درباره چگونگی انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در مجلس هفتم گفت: آن روزها خیلی ها برای تصدی این جایگاه به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هفتم آمدند و رفتند نهایتا میان آقای فرهاد رهبر و آقای رحیمی رأی گیری شد.

نمایندگان اعتبارات مقابله با گرد و غبار را از بودجه حذف کردند‌!

  • ۲۹۱

گرد و خاک از دو هفته پیش و برای بار سیزدهم در اهواز و بسیاری از شهرستان‌های استان خوزستان پدیدار شده و زندگی مردم این استان را مختل کرده‌ است، به گونه‌ای که باعث تعطیلی مدارس در این استان و شهرستان‌های آن شد. 

کاهش اشتیاق برای مذاکره هسته‌ای

  • ۲۶۶
ایران و ۱+۵ حالا حالاها قرار مذاکره‌ای ندارند؛ حداقل تا فروردین ماه. دو طرف تصمیم گرفته‌اند تا رسیدن به ضرب الاجل تعیین شده برای حصول توافق سیاسی به صورت چند جانبه مذاکره‌ای نکنند. این خبری بود که وزیر خارجه ایران داد. 

عراق آبستن تحولات جدید

  • ۲۳۷

در عراق بر سر حضور نیروهای نظامی امریکایی در درگیری های جاری در الانبار با داعش اختلافات سنگینی به وجود آمده و بیم آن می رود که این اختلافات به یک بحران سیاسی جدید در عراق تبدیل شود.

تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده/ نوبخت: وحدت مجلس و دولت راهگشا بود

  • ۲۴۲

 هرچند کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و احتمال بروز کسری بودجه 31 هزار میلیارد تومانی نگرانی هایی را برای آینده اقتصاد ایران در سال 94 ایجاد کرده است ولی امروز کلیات لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

در صورت عدم برکناری فرماندار به وصیت نامه امام عمل می کنیم

  • ۲۳۰

به نقل ازفاطر24،خانواده های شهدا و ایثار گران تکاب در نامه ای به وزیر کشور خواستار برکناری فرماندار اهانت کننده به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی شدند و هشدار داده اند در صورت عدم برکناری بند میم وصیت نامه امام را اجرایی خواهند کرد.

متن کامل این نامه به این شرح است:

ss

فیلم/ تزریق آب به مرغ!

  • ۲۳۱

تزریق آب به مرغ!

دانلود فیلم

سیلی روسیه به عربستان در یمن

  • ۲۸۴

در حالی که قدرت های سیاسی یمن از رسیدن به توافق با یکدیگر در چارچوب فرایند سیاسی مطابق با قانون اساسی این کشور ناتوان ماندند، هم پیمانان حکومت سابق یمن، به ویژه واشنگتن و ریاض در تلاش هستند که با تحمیل تحریم های جدیدی بر یمن در مقابل الحوثی ها و قدرت روز افزون آنها از خود واکنش نشان دهند. اولین گام را نیز با بستن سفارت خانه های خود برداشتند. امریکا و عربستان اعلام کردند که سفارت خانه های خود در صنعا را تعطیل می کنند. به دنبال این خبر سفارت خانه های کشورهای غربی دیگر نیز دست به کار مشابهی زدند.

تیراندازی در نشستی با حضور کاریکاتوریست‌ هتاک به پیامبر (ص)+فیلم

  • ۳۱۷

تیراندازی در کافه‌ای در کپنهاگ پایتخت دانمارک، یک کشته و سه مجروح ـ که هر سه آن‌ها پلیس بودند ـ بر جای گذاشت. 


20 فرمان آیت الله سیستانی برای نبرد با داعش: مسلمانان را تکفیر نکنید

  • ۳۰۹

همزمان با اوج گیری درگیری ها در عراق بین ارتش و نیروهای مردمی از یک سو و تروریست های داعش از سوی دیگر، آیت الله العظمی علی سیستانی طی فرمانی به رزمندگان عراقی، توصیه های لازم برای تحقق جهاد واقعی را در قالب 20 فرمان صادر کرد و از آنان خواست در نبرد با داعش از حدود دستورات دین تجاوز نکنند.

تشدید نگرانی رژیم اسرائیل از حضور نیروهای ایرانی در سوریه

  • ۲۶۴
ادامه مباحث بر سر طرح اتهام علیه رئیس‌جمهور آرژانتین درباره ماجرای بمب‌گذاری آمیا، نگرانی رژیم اسرائیل از عملیات مشترک ایران، حزب‌‌الله و ارتش سوریه در مناطق جنوبی سوریه، دستگیری اعضای یک هسته تروریستی در ایران و بازتاب سخنان فرمانده کل سپاه درباره نقش ایران در مبارزه با داعش، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. 

یمن؛ زمینه جدید همکاری ایران و آمریکا

  • ۴۲۱

قدرت گرفتن حوثی ها در یمن که احتمالا تحت حمایت ایران هستند، آمریکا و متحدانش را در خاورمیانه نگران کرده و در عین حال، احتمال همکاری های آمریکا را با ایران در جبهه جنگی جدید افزایش داده است.

نفتالی بنت: سخنرانی نتانیاهو برای جلوگیری از توافق بد ایران و ۱+۵ ضروری است

  • ۲۴۹

«نفتالی بنت» وزیر اقتصاد و رهبر حزب مذهبی صهیونیستی «خانه یهود» در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» ضمن حمایت از سخنرانی روز 3 مارس «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا تصریح کرد که این سخنرانی به اندازه‌ای ضروری و حیاتی است که اسرائیل می‌تواند از حقانیت خود در قبال توافق بد هسته‌ای بین ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) حمایت کند.

خبرگزاری فارس: نفتالی بنت: سخنرانی نتانیاهو برای جلوگیری از توافق بد ایران و ۱+۵ ضروری است

وزارت خارجه آمریکا خواستار آزادی سران فتنه شد

  • ۲۶۶

«جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه بیانیه‌ای را در حمایت از سران فتنه منتشر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا، در این بیانیه آمده است: چهار سال از زمانی می‌گذرد که دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سابق ایران و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 2009 این کشور به نام های «مهدی کروبی» و «میرحسین موسوی» و همچنین «زهرا رهنورد» همسر موسوی را بدون آنکه رسماً آنها را به جرمی متهم کند، در بازداشت خانگی قرار داده است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه آمریکا خواستار آزادی سران فتنه شد

اولین مصاحبه تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد بعد از دو سال ؛ایستاده مصاحبه می‌کنم

  • ۲۸۲

محمود احمدی‌نژاد که پس از اتمام دوره ۸ ساله ریاست‌جمهوری هیچ مصاحبه‌ای را انجام نداده بود این بار در مقابل دوربین‌های تلویزیونی با شبکه تی‌آر‌تی ترکیه مصاحبه کرد.

مشکل مذاکرات هسته‌ای،‌ عدم فهم آمریکا درباره ناکارآمدی سیاستش است

  • ۲۵۳

نویسنده آمریکایی در یاداشتی به درخواست «منطقی» ایران برای «لغو تحریم‌ها» در مذاکرات هسته‌ای با گروه 5+1 اشاره کرد. گرت پورتر در پایگاه «میدل ایست آی» در مطلبی با عنوان «مشکل اصلی "بله گفتن" ایران»، نوشت: «تا زمانی که واشنگتن متوجه نشود که استراتژی آن در قبال ایران کارساز نیست، ما باید انتظار بن بست و تنش بیشتری بین آمریکا و ایران را انتظار داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: مشکل مذاکرات هسته‌ای،‌ عدم فهم آمریکا درباره ناکارآمدی سیاستش است

نمایش قدرت روسیه در برابر غرب

  • ۲۹۴

 مانور نظامی هسته ای روسیه و نمایش قدرت این کشور، در امتداد تلاش های ولادیمیر پوتین در سال های اخیر، برای استفاده از منابع قدرت این کشور در دفاع از منافعی بوده که مسکو برای خود قائل شده است.

ناکامی داعش در حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی

  • ۲۵۹

س از هفته ها عقب نشینی گروه تروریستی داعش در عراق وزارت دفاع آمریکا از سقوط یکی از شهرهای در غرب عراق توسط این گروه خبر داد. این در حالی است که امروز برخی منابع عراقی اعلام کردند این شهر را از داعش پس گرفته اند. 

مرتضوی در دادگاه ثابت کند تخلفی نکرده است

  • ۲۳۴
به گفته اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، سعید مرتضوی به جای آنکه در رسانه‌ها مدعی عدم تخلف در دوران مدیریتش بر این سازمان شود بهتر است در‌‌ همان دادگاه ادعای خود را ثابت کند. 

کنگره به جای تهدید اعتماد ایران را جلب کند

  • ۲۷۹
فارن پالسی طی گزارشی با مطرح کردن این سوال که کنگره چطور می تواند دست از عقب نشینی بردارد و مذاکرات هسته ای ایران را بپذیرد، نوشت: زمانیکه بحث به مرحله توافق با ایران می رسد، کپیتال هیل (مقر کنگره) بیش از آنکه کمک حال باشد باعث عذاب می شود. اما نیازی نیست که شرایط بدین صورت باشد.

جزئیاتی از طرح عارف برای ائتلاف با اصولگرایان؛ کدام احزاب اصلاح طلب انحصارطلب هستند؟

  • ۲۶۰

«محمدرضا عارف»عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان گفتگوی مشروحی را با روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد انجام داد که در آن به مسائل مهمی در ارتباط با نقد درون گفتمانی اصلاحات و همچنین ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو را مطرح می‌کند.

ما باید از شکاف بین روس‌ها و آمریکایی‌ها به نفع خود بهره گیریم

  • ۲۱۵

در حالی که دولت روسیه بر سر مناقشه در اوکراین در معرض تحریم‌های غرب قرار گرفته و آسیب‌های زیادی به اقتصاد این کشور وارد شده، وضعیت نبرد‌ها در اوکراین بر سر دوراهی ‌است؛ از سویی ممکن است، پیشنهاد کاهش تنش ـ که در ملاقات اخیر بین رؤسای جمهور روسیه و فرانسه و صدر اعظم آلمان مطرح شده است ـ باعث کاهش تنش و آرام‌تر شدن اوضاع شود، ولی از سوی دیگر، شاید با تشدید تنش، غرب در این ماجرا دخالت بیشتری کرده و چند میلیون دلار به اوکراین کمک تسلیحاتی کرده و تحریم علیه دولت روسیه را تشدید کند. 

کردها نقشه آرمانی خود در سوریه را منتشر کردند

  • ۳۸۰

پیشروی کردها در سوریه یک گام رو به جلو در برآورده کردن جاه طلبی های سیاسی شان برای رسیدن به آرمان های دیرینه شان در سوریه محسوب می شود.

نیمه‌پنهان آخرین نخست‌وزیر رژیم شاهنشاهی

  • ۲۷۶
 زندگی پر رمز و راز سران رژیم پهلوی که در طول سالیان قبل از انقلاب اسلامی، همواره پنهان و دور از چشم مردم و تاریخ‌نگاران بود، بعد از وقوع انقلاب تبدیل به موضوعی جذاب برای محققین و اندیشمندان تاریخی شده است. در واقع آن‌ها در پی این بودند که با جستجو در اسناد و مدارک، اندیشه‌ها و عملکرد بسیاری از چهره‌های سیاسی و فرهنگی کلیدی در دوره پهلوی را در تاریخ ثبت و ضبط کنند و در اختیار آیندگان قرار دهند تا با چهره‌ی واقعی این رژیم آشنا شوند.

رضایی: قرار بود قراردادی در حد ترکمنچای امضا شود

  • ۳۰۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال آینده بر نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی نظارت می‌کند.

ادیب یزدی: احمدی‌نژاد شمشیر اسلام است!

  • ۲۵۱

به گزارش سایت حامی احمدی نژاد (دولت بهار)، حجت الاسلام ادیب یزدی، طی سخنانی در مراسم ختم والده ماجده دکتر احمدی نژاد، پس از تشریح جایگاه مادر از نظر اسلام، اظهار کرد: خدا ان شاا... صبر بدهد تا آقای دکتر احمدی نژاد بتوانند جای خالی مادر بزرگوارشان را تحمل کنند. آقای دکتر احمدی نژاد، برادر بزرگوار و نورانی ما، خستگی ناپذیر هستند، شما مراتب عرض ارادت مردم را به اخلاص ایشان و به مراتب خدمتگزاری این چهره خدوم و نورانی ملاحظه فرمودید. رحلت جانگداز مادر ایشان فرصتی بود تا مردم بار دیگر عرض ارادتی نسبت به آقای دکتر داشته باشند.
ادیب یزدی: احمدی‌نژاد شمشیر اسلام است!

رجعت به «احمدی‌نژاد 84»؛استراتژی رییس‌جمهور سابق

  • ۳۴۴
 بازگشت به گذشته؛ این استراتژی است که به نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد برای آینده سیاسی خود انتخاب کرده است. رئیس دولت‌های نهم و دهم بعد از مدت‌ها سکوت و آرامش خبری، به یک راهبرد سیاسی رسیده است، راهبردی که می‌تواند او را در فضای سیاسی کشور حفظ کند.
hansen_html_code