سری آ، سوژه جدید کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس ؛ حق با کیست؟

  • ۶۶

فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت لیگ این کشور را در هفته آینده پشت در‌های بسته برگزار کند. همین تصمیم خبرساز سران فدراسیون فوتبال ایتالیا اما موجب کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس شد.

با اعلام برنامه جدید لیگ ایتالیا و برگزاری بازی‌ها پشت در‌های بسته، هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی به کری خواندن با یکدیگر مشغول شدند.

قرارشده بازی حساس یوونتوس و اینترمیلان یکشنبه بدون تماشاگر برگزار شود و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیسی‌ها بگویند چرا لیگ برتر فوتبال ایران برگزار نمی‌‍شود و مسؤلان لیگ منتظر پایان مصدومیت شیخ دیاباته هستند تا لیگ را برگزار کنند.

در آن سو هواداران و اعضای استقلال اعتقاد دارند لیگ کلا باید تعطیل شود تا به سلامتی مردم لطمه‌ای وارد نشود و سازمان لیگ هم در این شرایط، بهترین تصمیم را گرفته، زیرا سلامتی بازیکنان و اعضای تیم به اندازه سلامتی همه تماشاگران اهمیت دارد.

میزان

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code