نخستین‎تصویر البغدادی پس‎از مجروح‎شدن

  • ۳۰۳

پایگاه خبری "المسله" اولین تصویر "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش را پس از مجروح شدن منتشر کرد.

طی روزهای گذشته اخبار متناقض زیادی درباره اینکه رهبر داعش در حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی در عراق زخمی یا کشته شده است منتشر شد و حتی «طه صبحی» ملقب به ابومحمد العدنانی الشامی، سخنگوی گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش اخبار درباره زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی را تأیید کرد.



خبرگزاری رویترز روز شنبه اعلام کرد ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در استان الانبار عراق بر اثر حمله جنگنده‌های آمریکا زخمی شده است.

یک مسئول آمریکایی وابسته به وزارت دفاع خبر داد که جنگنده‌های ائتلاف روز شنبه یکی از مقرهای فرماندهی داعش در موصل را که تعدادی از سران این گروه در آن حضور داشتند، هدف قرار داده است.

  • Www.irazmoon.com
  • من حرف خودم را زدم خود دانی انقدر در مورد حجاب احساساتی شدید که اینگونه بی حجابی شد یعنی کسی که حجابشو رعایت نمیکنه سیلی به فاطمه میزنه؟ چرا؟ اون به خودش سیلی میزنه کل عالم بی حجاب باشن ذره ای به مادرمان فاطمه آسیبی نمیرسد حجاب برای مادرمان زهرا نیست احساساتی نشو داداش گلم حجاب برای اصلاح جامعه است.
  • سلام دوست
    اینکه چو انداخته ای که از اهل تسنن تنفر داری بدان که بر قامت امام زمان سیلی میزنی چرا که اگر من سنی بودم و کسی به من میگفت که شیعه است و از من متنفر است تا اخر عمر شیعه نمیشدم.
    Www.irazmoon.com
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code