مرگ بر اهریمن ...

  • ۳۲۷

افسران - مرگ بر اهریمن ...

سوریه،غزه

  • ۲۲۸

افسران - ریشه مشترک

سرکرده داعش در اسارت حزب‌الله/عکس

  • ۲۷۰

سرکرده گروه تکفیری داعش در شهرک الفاکهه پس از درگیری با رزمندگان حزب الله به اسارت درآمد.


نسخه برابر اصل صدام حسین که بود؟

  • ۱۶۵

 خاورمیانه یکی از پیچیده ترین و بغرنج ترین مناطق جهان از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود. در این میان عراق، کشوری که در سال 1921 تاسیس شد،

زنده به گور کردن به سبک مدرن

  • ۱۶۲

نوار غزه منطقه ای واقع در شمال غربی کشور فلسطین اشغالی است. مساحت این منطقه ۳۶۰ کیلومتر مربع است یعنی یک شانزدهم استان البرز که کوچکترین استان ایران است.


داعش هسته ای شد

  • ۲۸۸

سفیر عراق در سازمان ملل متحد گفت که مواد هسته ای در شهر موصل به سیطره گروه های تروریستی درآمده است. شهر موصل هم اکنون در کنترل گروه داعش است.

گروه افراط گرای اسلامی داعش نزدیک به القاعده در هفته های اخیر توانست مناطق گسترده ای در شمال و غرب عراق از جمله  شهرهای موصل و تکریت را اشغال کند.

دولت عراق در نامه رسمی اش به طور مستقیم از داعش نام نبرده اما تاکید کرد مواد هسته ای در موصل به دست گروه های تروریستی افتاده است.

عراق به سازمان ملل متحد اطلاع داد تروریست ها محموله های مواد هسته ای را به دست آورده اند که قبل از این برای بررسی های علمی در دانشگاه موصل مورد استفاده قرار می گرفت.

عراق همچنین از جامعه جهانی خواست برای جلوگیری از خطر استفاده از این مواد هسته ای توسط تروریست ها در داخل و خارج از این کشور کمک کنند.

"محمدعلی حکیم" سفیر عراق در سازمان ملل متحد در نامه ای خطاب به بان کی مون دبیرکل این سازمان توضیح داد: حدود 40 کیلوگرم ترکیبات اورانیوم در دانشگاه موصل قرار داشت که هم اکنون در اختیار تروریست هاست.

سفیر عراق در این نامه به تاریخ 8 ژوئیه (17 تیرماه) اضافه کرد: چنین مواد هسته ای می تواند در ساخت سلاح کشتار جمعی مورد استفاده قرار بگیرد.

سفیر عراق ادامه داد: با وجود اینکه این مقدار هسته ای، کم است اما گروه های تروریستی در صورت داشتن توانایی لازم می توانند این مواد را به صورت جداگانه یا مخلوط با مواد دیگر در فعالیت های تروریستی استفاده کنند.

وی همچنین هشدار داد: این امکان وجود دارد که مواد هسته ای توسط تروریست ها به خارج از عراق منتقل شود.

سفیر عراق اضافه کرد: دولت بغداد درباره این تحولات خطرناک به جامعه جهانی هشدار می دهد و خواستار کمک و حمایت لازم برای جلوگیری از استفاده از این مواد هسته ای توسط تروریست ها در داخل یا خارج از عراق است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز گفته است که عراق روز دوشنبه گذشته به توافقنامه حمایت از مواد هسته ای پیوست. این توافقنامه، کشورها را به حمایت از تاسیسات و مواد هسته ای به هنگام استفاده صلح آمیز، انبار و انتقال ملزم می کند.

افشاگری اسنودن درباره ابوبکر بغدادی

  • ۱۱۵

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف اسناد اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که ابوبکر البغدادی نتیجه همکاری اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری سومریه نیوز عراق، ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر اسناد طبقه بندی شده این آژانس فاش کرد ابوبکر البغدادی، رهبر داعش ساخته و پرداخته همکاری های امنیتی میان سازمان اطلاعات انگلیس، آمریکا و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است.

وی گفت: همکاری میان این سه سازمان شرایط را برای ظهور پدیده ای به نام دولت اسلامی عراق و شام (داعش) فراهم کرد.

بنا به گفته اسنودن همکاری میان آژانس های امنیتی و جاسوسی این سه باعث شده تا شبکه ای تروریستی به نام داعش شکل بگیرد که توانایی جذب افراد تندرو و افراطی از سراسر جهان را داشته باشد.

به استناد مطالب فاش شده توسط اسنودن این طرح براساس نقشه ای از پیش طراحی شده با نام "لانه زنبور" اجرا شده است که از نقشه های پیشین سازمان اطلاعات انگلیس برای حمایت از اسرائیل بوده است.

این نقشه توسط آژانس امنیت ملی آمریکا و دو هم پیمان آن اجرا شده و براساس آن مقرر شده تا دینی جدید با نشانه ها و نمادهای اسلامی شکل بگیرد که در بردارنده احکام افراطی باشد. از خصوصیات دین جدید این است که هرگونه تفکر غیر همسو یا مخالفی را برنتابد و از بین ببرد.

پسری‌که‌ازبیکاری به‌ داعش پیوست!/عکس

  • ۲۷۳

پدر "عمر چچنی (شیشانی)، یکی از فرماندهان ارشد داعش که در سوریه می‌جنگد گفته است که پسرش با تربیت مسیحی بزرگ شده و به این دلیل به شبه نظامیان افراطی روی آورده که نتوانسته کار دیگری پیدا کند!


داعش وشستتن ظرفها

  • ۳۵۶۳

daeshnahar

این تکفیری داعشی رو ساعت ۱۱ میگیرن میگه: «منو همین الان بکشید تا برای ناهار پیش رسول الله و اصحاب ایشون باشم.» سرباز عراقی هم میگه: «ساعت ۲ میکشیمت تا به شستن ظرف ها برسی!!!»

دخترم هیجان‌زده شد و به لباسش فکر نکرد!

  • ۲۲۵

نعیمه اشراقی می گوید در شبکه های اجتماعی با سلطنت طلبان و منافقین دوست است.

دخترم هیجان‌زده شد و به لباسش فکر نکرد!

فرمانده نظامی داعش کیست؟/تصاویر

  • ۲۳۴

او سابقا در ارتش ملی گرجستان عضو بوده که پس از بیماری از آن اخراج شد و در 2010 به جرم حمل اسلحه غیر مجاز دستگیر شد.


درون مقبره پیامبر(ص) چگونه است؟

  • ۳۷۹۹

باورم نمی‌شود. هرچند مامور سعودی توقف بیش از حد را برنمی‌تابد، اما آنچه به صورت محدود از داخل ضریح دیده می‌شود تصویر خوشایندی نیست.

درون مقبره پیامبر(ص) چگونه است؟

وسیله نقلیه والیبالیست ملی‌پوش (عکس)

  • ۲۵۷

اقدام شنیع "حوض مخصوص رجوی" را بدانی و دخترت در پادگان اشرف باشد چه می‌کشی؟

  • ۱۳۵

وقتی صحبت‌های بتول سلطانی توی گوشت باشد و دختری هم در پادگان اشرف داشته باشی آن وقت متوجه می‌شوید که یک پدر پشت این سیم‌خاردارها چه می‌کشد.

داعش،ابزار اجرایی طرح خاورمیانه جدید

  • ۲۳۴

محمدعلی مهتدی،تحلیل گر ارشد مسایل منطقه در گفتگو با دیپلماسی ایرانی با اشاره به حضور داعش در لبنان تاکید می کند که داعش صرفا یک ویترین بوده و یک ملیشیا نیست زیرا یک گروه مسلح نمی تواند در منطقه پخش و همزمان هم در سوریه، هم در عراق و هم در لبنان با این میزان امکانات گسترده ای که در اختیار دارد،عمل کند.


کشف جدید پادشاه عربستان درباره جده

  • ۱۹۴

پادشاه عربستان در اظهاراتی ضمن اعتراف به حضور شهروندان این کشور در اقدامات جنگ طلبانه و جنگ افروزانه ای که حامی مالی و تسلیحاتی آن هم، آل سعود است، تعبیر عجیبی درباره شهر جده به کار برد.


تشرف فرمانده گرگ‌ها به حرم امام علی(ع)

  • ۲۳۰

فرمانده نیروهاى ارتش عراق مستقر در شهر تلعفر که از سوی نخست وزیر عراق مسئول پاکسازی شهر موصل شده است روز گذشته به حرم مطهر امام اول شیعیان مشرف شد.

سفره داعشی ها /عکس

  • ۲۵۱

داعش اسلحه مرگ را به سمت خود گرفته است/ اعلام خلافت «ابوبکر بغدادی»‌ سرآغاز نابودی داعش+تصاویر

  • ۱۱۵۸

داعش موجب ترس و وحشت همگان شده است. سوریه را درگیر کرده، عراق را مورد تاخت‌وتاز قرار داده، کشورهای منطقه احساس خطر کرده‌اند، و سیاستمداران آمریکایی متقاعد شده‌اند که داعش خطرناک‌ترین سازمان تروریستی است. ولی ترساندن دیگران یک استراتژی بلندمدت نیست. داعش در حال نابود کردن خود است.

داعش به مجسمه حضرت مریم(ع) هم رحم نکرد

  • ۱۱۹

گروه تروریستی داعش کلیسایی در شهر موصل را تخریب و مجسمه حضرت مریم(س) را شکست.


چگونه 73 ایرانی که در محاصره داعش بودند، نجات یافتند؟

  • ۱۰۸

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: 73 زائران ایرانی که به صورت آزاد به عتبات سفر کرده بودند، 10روز پیش در سامرا در محاصره گروه داعش قرار گرفتند که با پیگیری‌های مسئولان ایرانی و عراقی و با اقدامات ارتش عراق از محاصره خارج و با سلامتی کامل به میهن اسلامی بازگشتند.

هرکس از واژه 'داعش'استفاده کند 70 ضربه شلاق می خورد!

  • ۱۷۲

داعش قوانین سخت گیرانه‌ای را در الرقه ایجاد کرده است، بر اساس این قوانین استعمال قلیان و سیگار حرام و نقاب داشتن برای زنان واجب است.

بحران عراق، خودسری بارزانی و داستان نان و روغن ترکیه و اسرائیل

  • ۱۱۱

بحران عراق، تداوم اقدامات داعش در این کشور و سرگرم شدن دولت نوری المالکی به این جریان موجب شده تا اقلیم کردستان آزادانه و بدون هیچگونه مزاحمتی نفت این کشور عربی را به ترکیه و رژیم صهیونیستی بفروشد.
شرکت‌هایی از اسرائیل در ماه‌های اخیر در تماس با مقامات ارشد اقلیم کردستان عراق برای خرید نفت از این منطقه بوده‌اند.

روضه ی جون

  • ۲۷۰

افسران - روضه جون

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم
شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه
براش یه مترجم گذاشتیم

شبای بعد، همین جور هی تعداد سیاهپوست ها زیاد میشد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم بگیریم
شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواین شیعه بشین؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!
ازش پرسیدم برای چی شیعه؟
گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون رو خوندی( غلام سیاه امام حسین)
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!؟
ولی امام حسین سرش رو گذاشت روی پاهاش و جون شهید شد..
من رفتم به این سیاهپوستا گفتم: بیایید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره....

ای شاه این غلام که همرنگ موی توست
عمری دراز شد که هوادار روی توست
رسواتر از سراب شوم، گر برانی ام
زیرا که آبروی من ، از آبروی توست

زنان ساپورت پوش برای وزیر کشور دردسر ساز شدند/ جدول کارت زردهای وزیران دولت یازدهم

  • ۱۳۳

این بار چاقو دسته خودش را برید و علی مطهری از نمایندگان حامی دولت از پاسخ های وزیر کشور قانع نشد.

این زن جایگزین اشتون خواهد شد+ عکس

  • ۱۸۳

یک روزنامه آلمانی با استناد به محافل شرکت کننده در نشست اخیر سران سوسیال دموکرات اتحادیه اروپا در پاریس از توافق آن ها برای انتخاب وزیر خارجه ایتالیا به عنوان مسئول سیاست خارجی آینده اتحادیه اروپا خبرداد.

کشف حجاب دختر شجریان/ تصویر

  • ۱۴۹

مژگان شجریان دختر محمدرضا شجریان که در فتنه 88 به حمایت از فتنه گران پرداخت، با حضور در تلویزیون ضد انقلاب ایران فردا کشف حجاب کرد.

فرمانده سامراء : اطراف پالایشگاه بیجی گورستان داعش شده است

  • ۵۴۳

تاکید فرمانده عملیات سامراء بر کنترل کامل پالایشگاه نفت بیجی از سوی نیروهای امنیتی و تلفات سنگین تروریستهای تکفیری از جمله اخبار مربوط به عراق است.

چهره‌هایی‌که‌امیرالمؤمنین(ع) آنان را حصر و حبس کردند

  • ۱۱۹

حصر فتنه‏‌گران از سر لطف و رأفت نظام اسلامى است. حکم کسى‏‌که شورش کند و یا به شورش دعوت کند و باعث برهم‏‌خوردن نظام زندگى مردم و ایجاد رعب و وحشت شود و یا اقدام به بغى علیه حکومت عادل کند، در فقه شیعه معلوم است.

چهره‌هایی‌که‌امیرالمؤمنین(ع) آنان را حصر و حبس کردند

تماشای فوتبال جایز نیست! / کاربرد لفظ گل؛ اوت و کرنر شرک است!!!

  • ۲۶۹

کلماتی که کفار و مشرکان به عنوان قانون بین المللی فوتبال وضع کرده اند، مانند گل و اوت و پنالتی و کرنر و …، گفته نشود زیرا گفتن این کلمات حرام است و هر کس بگوید از کفار و مشرکین شده است.

hansen_html_code