حاکمان تروریست عربستانی علیه مردم ایران دست به کار شده‌اند!

  • ۲۱۱

عربستانی‌ها که شکست‌ها متعددی در ماه‌های اخیر در حوادث منطقه متحمل شده‌اند، این بار دست به دامان کشورهای عربی منطقه شده‌اند که با ‌اهرم‌های خود به واشنگتن فشار آورند تا توان هسته‌ای ایران به کلی برچیده شود.

چه شد که آمریکا داعش را بوجود آورد؟

  • ۱۹۲
س از آنکه ائتلاف ضدداعش، ماموریت خود را آغاز کرد، کارشناسان، چه برداشتی می توانند از تحولات اخیر در سوریه و عراق داشته باشند؟

جریان کتابچه راهنمای داعشی‌ها چیست؟/ آموزش تروریست‌ها در استفاده از توئیتر

  • ۳۲۷
رهگیرى و مکان‌یابى داعش به اقدامی از سوی آژانس‌هاى جاسوسی و اطلاعاتی جهانی تبدیل شده بگونه‌ای که این اقدام، تروریست‌ها را به فکر فرو برده است.

پایان بازدارندگی اسرائیل در جبهه شمال/تبعات عبور تل‌آویو از خط قرمز حزب‌الله

  • ۱۵۴

پایگاه خبری «المانیتور» با اشاره به عملیات اخیر حزب‌الله علیه یک خودروی گشتی در شمال فلسطین اشغالی، نوشته است که بازدارندگی اسرائیل در جبهه شمال، به پایان خود رسیده است. 

خبرگزاری فارس: پایان بازدارندگی اسرائیل در جبهه شمال/تبعات عبور تل‌آویو از خط قرمز حزب‌الله/تهدیدات تل‌آویو اثری بر حزب‌الله ندارد

استخبارات عربستان: باید به کنگره فشار آوریم تا توان هسته‌ای ایران به صفر برسد

  • ۱۶۸

ایگاه خبری ورد نت دیلی مدعی شده است که نهادهای اطلاعاتی عربستان در گزارشی که این هفته به اعضای شورای همکاری‌های خلیج فارس ارائه کرده‌اند، به آن‌ها توصیه کرده‌اند که با استفاده از اهرم‌های خود به واشنگتن فشار آورند تا توان هسته‌ای ایران به کلی برچیده شود. - See 

خبرگزاری فارس: استخبارات عربستان: باید به کنگره فشار آوریم تا توان هسته‌ای ایران به صفر برسد

دختری که ۱۰۰ داعشی را کشت+عکس

  • ۳۵۳

زیر تصویر این زن نوشته شده: «رهانا بیش از صد نفر از تروریست‌های داعش را در کوبانی کشته و به خاطر شجاعت خود به شهرت رسیده است.»

ادامه مطلب رو ببینید...

دیگ به دیگ میگه روت سیاه /خاتمی: مجلس نباید در انحصار گروهی تندرو باشد

  • ۳۵۰
سیدمحمد خاتمی در دیدار با جمعی از دانشجویان اصلاح طلب، گفت: اصلاحات باید رویکردش رو به مردم باشد و کمک کند بدبینی‌های احتمالی که نظام نسبت به این جریان پیداکرده، حذف شود. اگر چنین نشود، نتیجه‌ای جز واگذاری عرصه به تندروهای مسئولیت‌ناپذیر جامعه حاصل نخواهد شد و این هم به زیان مردم است و هم به زیان نظام و رهبری.
خاتمی: مجلس نباید در انحصار گروهی تندرو باشد

"داعش" چگونه "فلج" می‌شود؟

  • ۱۵۴
حملات هوایی کمک می کنند اما ائتلاف آمریکا برای نابود کردن داعش، باید منابع تامین مالی این سازمان افراط گرا را از بین ببرد.

نفت مفت داعش

  • ۱۶۸

گروه تروریستی داعش یا "دولت اسرائیلی عراق و شام" که اینک به یکی از سازمانهای تروریستی قدرتمند تبدیل شده توانسته برای تحقق اهداف خود هزینه های آن را به غیر از منابع مختلفی اعم از کمک رسانی برخی از کشورهای خارجی به این سازمان، به نفت فروشی نیز روی آورد.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب: آیت الله مهدوی کنی همه وزن وزین خود را در کفه حق و حقیقت نهاد

  • ۲۴۴

 در پی ارتحال حضرت آیت الله مهدوی‌کنی رضوان الله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی تأکید کردند: این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این سالها در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد.


رویایی که احمدی‌نژاد بر باد داد!

  • ۲۱۳

بر اساس پیش بینی یک موسسه مطالعاتی شاخص فلاکت در سال 94 با حرکتی آرام به سمت صفر میل خواهد کرد. این شاخص پیش از این بالای 50 درصد اعلام شده بود. با توجه به آنکه هنوز نرخ تورم اقتصاد ایران در حد بالایی قرار دارد و نرخ بیکاری نزولی نیست، آیا این پیش بینی واقعیت دارد؟

آرامش و اقتدار؛ پیام لبخندهای روحانی، ظریف و سردار سلیمانی به جهان

  • ۱۷۲
ایران بعد از خرداد 92 دچار یک تحول بزرگ شد و آنهم روی کار آمدن « دیپلماسی لبخند» به جای « دیپلماسی اخم» بود.

نفت حربه جدید امریکا و عربستان علیه ایران و روسیه

  • ۱۶۷

در جنگ فعلی ای که ایالات متحده امریکا علیه ایران و روسیه به راه انداخته است، احساس نیاز نمی کند که برای رسیدن به اهدافش روابط خود را تقویت کند یا پیمان های جدید ایجاد کند. هر آن چه می تواند انجام دهد این است که از تحولات اقتصادی سوء استفاده کرده و مثلا با تاثیرگذاری بر بازارهای نفتی و با داخل کردن مستقیم عربستان معرکه جدیدی را رقم بزند تا بتواند در بعد سیاسی به پیروزی های مد نظر خود برسد.

ادامه رویکرد دوگانه آژانس نسبت به برنامه هسته‌ای ایران

  • ۳۳۸

انتشار گزارش ماهانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران و موضع‌گیری مبهم مدیرکل آژانس درباره روند همکاری ایران و آژانس، امیدواری آمریکا به دستیابی به توافق نهایی هسته‌ای تا آخر نوامبر، تردید اشتون درباره امکان‌ توافق در مدت زمان تعیین شده و رد گزارش‌های منتشره درباره تمایل دولت آمریکا به دور زدن کنگره در موضوع ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

استفاده ابزاری جمهوری خواهان از داعش

  • ۱۳۹

استراتژی جمهوری خواهان احمقانه نیست، چون رای دهندگان آمریکایی به داعش اهمیت می دهند. براساس نظرسنجی گالوپ که روز دوشنبه منتشر شد، وضعیت داعش در عراق و سوریه چهارمین نگرانی رای دهندگان می باشد.

شش محور مورد تأکید رهبر انقلاب درباره انقلاب فرهنگی

  • ۲۴۹

 رهبر انقلاب در حکم آغاز دوره‌شان برای اعضای شورای انقلاب فرهنگی بر نکات کلیدی تأکید کردند؛ اما این نخستین سخنان ایشان در این حوزه نبود و ایشان در سه دهه اخیر تأکیدات ویژه‌ای در این حوزه داشتند که باید با دقت ‌بازخوانی شود.

شش محور مورد تاکید رهبر انقلاب درباره انقلاب فرهنگی

وزیر دفاع: کمک نظامی ایران به ارتش لبنان برای اقدام فوری علیه تهدیدات است

  • ۱۸۴

نشست خبری مشترک وزیر دفاع کشورمان و وزیر دفاع لبنان برگزار شد.

dore dovom7.preview.jpg

امنیت مقوله‌ای تقسیم کردنی نیست/ برای تروریست ها کشتن مسیحی و مسلمان فرقی ندارد

  • ۱۱۸

 رییس جمهوری عصر دوشنبه در دیدار نخست وزیر ارمنستان گفت: امنیت مقوله‌ای تقسیم کردنی نیست و اگر کشوری از تروریسم آسیب ببیند سایر کشورها نیز متضرر خواهند شد.

چگونه کوبانی سبب شکست افسانه ابهت داعش شد؟

  • ۱۷۰

 موضوع تهاجم تروریست های داعش به شهر کردنشین کوبانی  (عین العرب)در سوریه، به سرخط اصلی اخبار و تحلیل های سیاسی و رسانه ای در جهان تبدیل شد. با این حال، مقاومت نیروهای پیشمرگه کرد در کوبانی  (عین العرب)که داعش را از هدف خود مبنی بر تصرف این شهر بازداشت، دربردارنده نکات مهمی درباره تحولات جاری در منطقه است.


موش‌های تهران سرشماری می شوند!

  • ۲۹۵

کاریکاتور/ سرشماری موش‌ها!

منبع: اعتماد

دولت چگونه نظر مردم را حذف کرد؟! +عکس

  • ۱۸۷

مجری برنامه زنده تلویزیونی پایش در ابتدای برنامه دیشب، در مورد عدم نمایش نظرسنجی هفته گذشته این برنامه توضیحاتی داد.

دولت چگونه نظر مردم را حذف کرد؟! +عکس

آل‌سعود برود رژیم‌صهیونیستی ۶ ماهه سقوط می‌کند

  • ۱۶۵

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اجتماع دانشجویی «اعدام حقیقت» که با هدف محکومیت حکم صادره از سوی رژیم عربستان‌سعودی علیه آیت‌الله نمر در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه این جلسه محاکمه آل‌سعود و شخص شاه‌ عبدالله و رهبران تکفیری است، گفت: حکومت آل‌سعود جرأت اجرای این حکم را ندارد، البته به نفع شیخ نمر و اسلام است که این حکم اجرا شود، زیرا در نگاه اسلام شهادت سعادت است و این سعادت برای شیخ نمر وجود داد و ریختن خون مظلوم به نفع پیروزی نهضت است. 
 آل‌سعود برود رژیم‌صهیونیستی ۶ ماهه سقوط می‌کند


تصاویر/ جشن‌های 2500ساله؛ میهمانی گزاف

  • ۴۳۹

راسم با قرائت خطابه محمدرضا پهلوی در برابر مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگاد آغاز می‌شد و رؤسای جمهور، پادشاهان‌، نخست وزیران و هیأتهای بلندپایه بیش از یکصد کشور جهان سالگرد حکومت پادشاهی ایران را جشن می گرفتند

دختران «نینجـا» در رشت/تصویر

  • ۲۹۳

پیش از یکسال پس از انتشار خبر آموزش رزمی دختران نینجای ایرانی در کرج گروهی دیگر از دختران ایرانی اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را می گذرانند.

چرا سفر العبادی به تهران مهم است؟

  • ۱۹۸

این که نخست وزیر عراق اولین سفر دو جانبه خود را به ایران اختصاص می‌دهد، نشان از میزان نفوذ و جایگاه بالای ایران در عراق دارد.

کسی نمی‌تواند منکر نقش ایران در مقابله با داعش شود

  • ۲۰۴

خست باید یک نکته را ‌گفت که کوبانی (عین العرب) منطقه استرتژیک و مهمی است. از جهت کلی این شهر در مرز میان ترکیه و سوریه ‌و از یک طرف منطقه کرد‌نشین بود. به همین دلایل، بیشتر به این منطقه پرداخته شد و موضوع اهمیت پیدا کرد.


کرباسچی متهم است ، هاشمی قربانی/ داستان دنباله دار مهدی هاشمی

  • ۱۹۸
محمد هاشمی اولین قربانی تبدیل حزب کارگزاران به جبهه ، پیشنهاد دولت برای تکریم ویژه بازنشستگان ، هزینه نیم‌ میلیاردی اینترنت ۲ مدیر سابق خودروسازی و ... از جمله مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز است.
 
 

آقای روحانی! همه جا بازی نکنی، همه بازی را می بازی

  • ۱۴۹

حدود 14 ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد. دولتی که وارث میراثی شوم از سوءمدیریت ها، اختلاس ها، اقتصاد ورشکسته، سیاست خارجی آشفته، تحریم های اقتصادی، بحران های زیست محیطی و اجتماعی و ... است.
آقای روحانی! همه جا بازی نکنی، همه بازی را می بازی

تکیه امریکا بر ترکیه برای رویارویی با ایران و روسیه

  • ۱۸۰

خیلی ساده می‌توان جنگی به راه انداخت اما ممکن است ادامه جنگ وضعیتی را به وجود آورد که دیگر به سود آن برای رسیدن به اهدافش نباشد. هیچ مانعی برای انتقال این جنگ به داخل ترکیه وجود ندارد، کردها و علوی‌ها بمب‌های ساعتی هستند.

گزارش میدانی از احساس ناامنی در زنان اصفهان / قربانیان اسیدپاشی به خاک سیاه نشسته اند

  • ۱۷۰
ایسنا نوشت: 

حادثه اسیدپاشی به تنی چند از زنان بی‌دفاع اصفهان، درحالی توجه عموم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد که این حادثه نه اولین اسیدپاشی در جامعه بوده و نه آخرین آن خواهد بود؛

زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد/ضرب و شتم مازیار زارع با صندلی/ عکس

  • ۲۳۴

مازیار زارع هافبک باتجربه ملوان باز هم در بطن جنجالی قرار گرفت که از اواسط بازی درگیر آن شده بود.


عقب‎نشینی داعش از کوبانی/کاریکاتور

  • ۲۷۵

عقب‎نشینی داعش از کوبانی/کاریکاتور

عربستان از موفقیت های ایران در منطقه عصبانی است/ اعدام شیخ نمر تبعات زیادی برای سعودی ها دارد

  • ۱۷۰

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اجرای حکم شیخ نمر النمر تبعات زیادی برای عربستان دارد گفت: داعش فرزند معنوی سعودی است که به راحتی مردم مظلوم را قتل عام می کنند و این کشور تصور می کند که اجرای حکم اعدام شیخ النمر هم مانند کشتاری که توسط داعش صورت می گیرد با سکوت همراه خواهد بود.

در تعامل هسته‌ای با ایران باید برنامه رو به رشد موشکی این کشور محدود شود

  • ۱۶۱

یک اندیشکده آمریکایی طی گزارشی نوشت: هرگونه توافق جامع با ایران باید متضمن بررسی و مهار ابعاد موشکی این کشور باشد و ضرورت دارد آمریکا و همسایه‌های ایران مهیای تعامل مناسب و بازدارنده توان موشکی این کشور باشند. - See more at: 

خبرگزاری فارس: در تعامل هسته‌ای با ایران باید برنامه رو به رشد موشکی این کشور محدود شود

کوبانی دامن اردوغان را خواهد گرفت

  • ۱۴۸

هدی امیری پژوهشگر مسایل بین‌الملل در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی به بررسی تحولات اخیر در کوبانی و نقش ترکیه در مواجه با بحران عین العرب پرداخته است.

کاریکاتور/ ابولا زیر میکروسکوب!

  • ۲۳۵

کاریکاتور/ ابولا زیر میکروسکوب!

ازدواج تروریست داعشی با سه خواهر

  • ۳۵۵

با وجود حرام بودن ازدواج هم‌زمان با دو خواهر در دین مبین اسلام، یک تروریست داعشی عربستانی طی یک مراسم، هم‌زمان با سه خواهر عراقی ازدواج کرده است. 
    
خبرگزاری "نون” عراق در این‌باره گزارش داد؛ حاج ابو کرار رئیس مجمع مردمی عراق از ازدواج هم‌زمان یک داعشی با ۳ خواهر عراقی در منطقه شاخات در جنوب بغداد پرده برداشت؛ اما از ذکر نام این فرمانده تروریستی خودداری کرد. 
  
ابو کرار همچنین از کشف گورهای دسته‌جمعی در این منطقه خبر داد. این گورها شامل اجساد زائران ایرانی و عراقی است که با پای پیاده به زیارت آمده بودند. 
  
تجاوز یک فرمانده داعشی سودانی به چندین زن، خبر تکان‌دهنده دیگری بود که ابوکرار به آن پرداخت. 
  
گفتنی است طبق آیه ۲۳ سوره نساء، ازدواج هم‌زمان با دو خواهر حرام است؛ اما داعش به راحتی این دستور الهی را زیر پا می‌گذارد. 

رکوردهای اقتصادی دولت و ننه‌جون کروبی!

  • ۱۹۱

سوال اینجاست که آیا با معیار "ننه جون کروبی" که شکل محترمانه اش توسط خود روحانی نیز بیان شده بود - هر کس می‌تواند در این ارتباط با این موضوع به وضعیت خانه و خانواده خود رجوع کند - ارقام رویایی ارائه شده توسط روحانی قابل قبول است؟

پارسال هو می‌کردند امسال پز همان آمار را می‌دهند!

آقایان بیدار شوید!سفارش مواد مخدر با موبایل، "تحویل در محل"! +تصاویر

  • ۱۵۸

به تازگی برخی شبکه‌های اجتماعی موبایل، به بازاری برای فروش مواد مخدر تبدیل شده و مجرمان در این صفحات ضمن ادعای فروش، تسهیلاتی همچون «تحویل در محل» را نیز به مشتریانشان وعده می‌دهند.

خرید و فروش اینترنی مواد مخدر!+ تصاویر

یونسی: در فتنه می‌شد به گونه‌ای عمل کرد که این اتفاقات نیفتد بیشتر از این هم توضیح نمی‌دهم!

  • ۱۴۲
اگر اجازه دهید بخش دوم مصاحبه را آغاز کنیم. در پایان بخش نخست مصاحبه به موضوع تهدیدات نظام رسیدیم، شما مهم‌ترین تهدید جمهوری اسلامی را چه می‌دانید؟

کوبانی یک برند نیست، کوبانی زندگی است/ کمپانی عظیم H&M تصمیم به تصاحب زنان گریلا+ عکس

  • ۶۲۰

مانکن‌های کمپانی H&M، با قد ١٧۵ به بالا و وزن‌های کمتر از ۵٩ کیلوگرم با نگاهی خیره، گیج و مسخ‌شده بارها و بارها طول سالن‌های مد را طی می‌کنند.

kobanih&m1

منحصر به فردترین سد دنیا در ایران +تصاویر

  • ۱۸۷

بنای طاق شاه عباسی شاید دیدنی ترین اثر تاریخی طبس به شمار بیاید و یکی از جاذبه های فراموش نشدنی استان خراسان جنوبی است که چندین لقب تکرار نشدنی را همراه خود دارد.

منحصر به فردترین سد دنیا در ایران +تصاویر

ادعاهای جدید وزارت خارجه ترکیه علیه ایران

  • ۱۸۴
بازتاب موضع‌گیری خطیب جمعه تهران علیه حکم اعدام آیت‌الله نمر، احضار سفیر ایران در ترکیه به وزارت خارجه این کشور، موضع جدید پاکستان درباره وقایع تروریستی اخیر در مرز ایران با این کشور، بررسی چشم‌اندازهای اقتصادی ایران برای تجارت با اروپا و رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
ادعاهای جدید وزارت خارجه ترکیه علیه ایران

«وحدتِ اصلاح‌طلبانه» زیر عبای خاتمی و هاشمی

  • ۱۶۵

اصلاح طلبان برای رسیدن به کرسی‌های مجلس دهم به دنبال رسیدن به یک سازوکار سیاسی، زیر عبای خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند.

چرا بالاخره و سرانجام به زور متوسل شده‌ایم؟

  • ۱۷۲

 صادق زیباکلام درباره بحث عفاف و حجاب و مسائل حاشیه‌ای آن، نامه‌ای سرگشاده به علی مطهری، نوشت و به او یادآور شد که: چرا امروز که همه امکانات در دستان ماست بالاخره و سر انجام به زور متوسل شده ایم؟ متن کامل این نامه به این شرح است:

چرا بالاخره و سرانجام به زور متوسل شده‌ایم؟

اظهارات آیت الله جنتی درباره اختلاف با فرزندش،تذکرات عمومی و خصوصی،راز سلامتی اش و ...

  • ۱۵۴

دبیر شورای نگهبان در خصوص رابطه با فرزندش گفت: اختلاف سلیقه ما کم نیست. مثلا از نظر اسلامی من تشخیصی دارم ایشان آن را قبول ندارد. گاهی اوقات نیز در خصوص مسائل مباحثه می کنیم و قانع هم نمی شود.

اسلام آمریکایی؛ تهدید امروز جهان اسلام/ هشدار رهبران ایران چه بود؟

  • ۱۸۴

امروز استکبار چون از رویارویی مستقیم با جهان اسلام عاجز مانده است، گسترش فرهنگ اسلام آمریکایی را دنبال می کند. اسلامی که امام خمینی(ره) آنرا اسلام سرمایه داری، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام جدایی دین از سیاست، اسلام سکوت و سازش، اسلام مقدس مآب ها و حجتیه ای ها و آخوندهای درباری متهجر و در خدمت سیاستهای استکباری معرفی می کند.

" نه " بلند لندن به سیاست های تل آویو

  • ۱۴۶

عبدالرضا فرجی راد استاد ژئوپلیتیک و کارشناس مسائل بین المللی در گفت وگو بادیپلماسی ایرانی بر این عقیده است که کشورهای اروپایی و غربی با به رسمت شناختن دو دولت فلسطین و اسرائیل سعی بر شروع مذاکرات صلح و نتیجه بخش بودن آن داشتند، اما با روی کار آمدن دولت نتانیاهو بسیاری از امیدهای کشورهای غربی بر باد رفت

محمد قوچانی :روحانی نه غرب گراست نه شرق گرا/ اگر مذاکرات شکست بخورد با روحانی جدیدی مواجه می شویم

  • ۳۱۷

 متن مصاحبه محمد قوچانی با هفته نامه مثلث باز نشر می شود.

اصلاح‌طلبی همیشه زنده است تا دانایی است

  • ۲۷۷

انتخابات سال 92 که حسن روحانی را به مدد حمایت رهبر اصلاحات، رئیس جمهور ایران کرد؛ عیان ترین دلیل تاثیرگذاری اصلاح طلبان بر فضای سیاسی ایران است.
اصلاح‌طلبی همیشه زنده است تا دانایی است
hansen_html_code