بادامچیان - میرحسین موسوی برای انقلاب یک سیلی هم نخورده است.

  • ۱۸۷

افسران - بادامچیان - میرحسین موسوی برای انقلاب یک سیلی هم نخورده است.

تدارک‌سازی تروریست‌های داعش برای گسترش لشکرکشی‌‌ها از خاورمیانه به غرب

  • ۱۰۸

پرچم خلافت اسلامی داعش بر سر در خانه‌ای در آمریکا برافراشته شد، تراکت‌های دعوتش به «طلوعی تازه» در خیابان‌های لندن پخش شد و طرفدارانش در باسک جنجال برپا کردند تا خطر تحجر و بربریت اکنون غرب را جدی‌تر از گذشته تهدید کند.

«طلوع تازه» داعش در قلب اروپا و آمریکا /تدارک‌سازی تروریست‌های داعش برای گسترش لشکرکشی‌‌ها از خاورمیانه به غرب

داعش خبرنگار آمریکایی را سر برید/تصاویر*از ماست که برماست آقای اوباما

  • ۱۰۷

گروه تروریستی «داعش» با انتشار ویدئویی مدعی شد که خبرنگار آمریکایی را که از دو سال قبل در سوریه ربوده شده بود، سر بریده است.


مقایسه اظهارنظر ابتکار با فتوای رهبر انقلاب

  • ۲۱۴

بر اساس فتوای بسیاری از علماء شکار با نیت تفریح و بدون قصد تامین نیازهای زیستی چه با کسب مجوز قانونی و چه بدون مجوز «حرام» است.

7 زن خطرناک داعش را بشناسید

  • ۳۶۵

برخی زنان در میان تروریست های داعشی دست کمی از مردان این گروه در سنگدلی و وحشیگری ندارند.

بازی موش گربه آمریکا و داعش/ کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18)

  • ۱۱۶

سازمان ملل متحد چند روز پیش اعلام کرد که گروه اسلام‌گرای افراطی داعش، با صدور «فتوا»ئی، دستور ختنه همه دختران و زنان درون و اطراف شهر موصل را صادر کرده است.خانم ژاکلین بد کاک- نفر دوم سازمان ملل متحد در عراق، از کردستان این کشور این فتوا را تأئید کرد و گفت داعش خواستار ختنه کردن دختران وزنان 11 تا 46 ساله را صادر کرده است.

جنگ شدید در اطراف سد موصل

  • ۳۳۵

 جنگ شدید در اطراف سد موصل در عراق از روز گذشته آغاز شده است. منابع خبری از حملات گسترده هواپیما هایی آمریکایی به مواضع داعش در این منطقه خبر داده اند. نیروهای زمینی کرد نیز به شدت با تروریست های داعش در اطراف این سد استراتژیک در گیر اند.

وقتی‌ آرمیتا آرزوی شهادت دارد/تصاویر

  • ۲۰۳

"آخرین دیدار من و داریوش با دردناک ترین خاطره در ذهن من و دخترم نقش بسته شده است؛ همسرم بی‌گناه و ناجوانمردانه در مقابل دیدگان من و دخترم به رگبار گلوله بسته شد و حتی فرصت خداحافظی هم پیدا نکردیم."

چگونه "خرمشهرسوریه" آزادشد؟/تصاویر

  • ۳۸۵

صبح پنجشنبه دروازه غوطه شرقیه دمشق که به‌مدت دوسال مامن تروریستهای تکفیری بود توسط نیروهای ارتش گشوده و شهر به اشغال کامل درآمد. از حدود 500 تروریست حاضر در منطقه، 170 نفر خود را به ارتش سوریه تسلیم کردند و تعدادی نیز موفق به فرار شدند.

تحولات میدانی سوریه 24مرداد93

تحریم ۶ داعشی درشورای امنیت/تصاویر

  • ۳۶۱

۶ نفر از اعضای گروه تکفیری داعش در قطنامه‌ای که شورای امنیت سازمان ملل تصویب کرد؛ تحریم شدند.

یقینا وارد قدس خواهیم شد/ برای انتقام خون مغنیه بانک اهدافی در اسرائیل داریم

  • ۱۶۳

دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی مشروح خود با روزنامه الاخبار لبنان که بخش نخست آن با عنوان «در محضر سید» امروز منتشر شد، تأکید کرد که امت اسلامی با همه مشکلات و اتفاقات نباید از نظر دور کند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از صحنه محو شود و نباید موجودیتش عادی شود.

انتقاد از ادبیات عجیب «شیخ‌الوزرا» در رسانه ملی

  • ۱۲۷

زیر نفت حین پیامک‌هایی که درباره موضوع استخدام‌ها به این برنامه ارسال می‌شد، برای روشن کردن موضع خود و پاسخ به درخواست‌ها چنین گفت: «‌متأسفانه شرایط اشتغال در وضعیت بدی قرار دارد وگرنه مردم مرض ندارند که پیامک می‌زنند و سؤال می‌کنند.»

حقوق بشر به سبک آمریکایی

  • ۱۵۹

تبعیض نژادی و قتل روازنه سیاه پوستان در کشوری که ادعای نشر دموکراسی و حقوق بشر را در دنیا دارد، به رویه ای عادی تبدیل شده است. از دولت مردانی که به مردم خودشان رحم نمی کنند انتظاری نیست که برای مردم سایر کشورها خصوصا مسلمانان عراق، افغانستان و فلسطین دل بسوزانند.

حقوق بشر به سبک آمریکایی

مشاور قانونگذاری آمریکا در گفتگو با واشنگتن پست:

  • ۱۸۰

کاری که کاخ سفید و کنگره باید انجام دهند، ایجاد تغییر در تحلیل های سود-هزینه برای رفع مشکل انعطاف ناپذیری ایران است/ فهرست تحریم هایی که به بهانه های مختلف در طول یک سال و نیم گذشته افزایش یافته اند به راحتی قابل دسترسی است/ مشکل ما این است که وی حرف آخر را در ایران میزند

آیت‌لله خامنه‌ای تعظیم دربرابر غربی ها را گناه میداند/ او میداند که آمریکا امکان حمله نظامی به ایران را ندارد

بارزانی؛ خائنی که بازنده‌ای مطلق شد/ نیروهای متحد ایران بازی نهایی را ترسیم خواهند کرد

  • ۱۴۶

آنچه امریکا محاسبه نکرده بود –درست مانند سوریه- این بود که به هیچ وجه قادر به کنترل پدیده وحشی تکفیری گری نخواهد بود؛ و شاید بتواند با استفاده از آنها بر نظم سیاسی بغداد اثر بگذارد، ولی زمانی نخواهد گذاشت که آنان خود بدل به تهدیدی بزرگ برای نظم سیاسی منطقه می شوند.

در کوه‌های سنجار اصلا و ابدا خبری نیست!

  • ۳۲۹

در کوههای سنجار اصلا اتفاقی رخ نداده، صد هزار نفر آواره کوه ها نیستند، کودکانی از تشنگی و گرسنگی مظلومانه نمرده‌اند، به دختر و زنی تجاوز نشده، دختران معصومی هم اینک در بستر عقب مانده‌های جاهلی داعش به سر نمی برند...

در کوه‌های سنجار اصلا و ابدا خبری نیست!

چرا امام خامنه ای محافظانشان را توبیخ کردند؟؟(حتما بخوانید)

  • ۲۲۹

یکی از محافظان مقام معظم رهبری نقل می کنند که: افتخارمان این است که در استان تهران، خانوادة دو شهید به بالا نداریم که آقا خانه‌شان نرفته باشد. تقریباً محله و خیابان اصلی در شهر تهران نداریم که ایشان نیامده باشند و بلد نباشند. تک‌تک این محله‌های خود شما را من حداقل می‌دانم ما خانواده شهید سه شهید و دو شهید نداریم که ایشان نیامده باشند.

http://ejkhanbebin.ir/cms/wp-content/uploads/2013/03/00020.jpeg

دیپلماسی بی فایده

  • ۲۵۸

افسران - دیپلماسی بی فایده

هبر انقلاب فرمودند: آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم‌ها را هم افزایش دادند! البته می‌گویند این تحریم‌ها، جدید نیست اما در واقع جدید است و مذاکره در زمینه تحریم هم فایده ای نداشته است. 

​ «کارنامه عملی» خود در مبارزه با فساد در دولتهای قبلی را برای افکار عمومی منتشر کنید

  • ۱۱۰

نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور از وی خواست تا به عهد خود با مردم و رهبری در​ ​دوری از استبداد رأی، عجله در تصمیم‌گیری و تقدم منافع شخصی بر منافع ملی پایبند باشد.

سفرهای استانی با بودجه وام ازدواج!

  • ۱۵۳

 قفل وام ازدواج درحالی با پیگیریهای وزارت ورزش و جوانان و ورود شخص رییس جمهور باز شد که همچنان پرونده دلایل این تاخیر طولانی باز است؛ بطوریکه معاون ساماندهی امور جوانان از صرف بودجه وام ازدواج برای سفرهای استانی دولت قبل و مسکن مهر خبر داده است.

سفرهای استانی با بودجه وام ازدواج!

و اینک حیدر العبادی

  • ۱۷۱

یکشنبه شب هنگامی که نام حیدر العبادی مطرح شد، مالکی از شدت خشم از اعضای حزب الدعوه خواست که فورا تشکیل جلسه دهند و او را از عضویت در حزب اخراج کنند اما اعضای حزب این درخواست را نپذیرفتند.

نفت دلیل اصلی امریکا برای حمله به داعش

  • ۱۱۷

سوالی که پیش می آید این است که عراق چرا حالا مورد حمله هوایی قرار گرفته است؟ و اینکه چرا مناطق اطراف اربیل بمباران شده است؟

انتقاد هاشمی از تصمیم هیئت رئیسه مجلس خبرگان/ جایگاه ریاست موقت و نقشه سیاسی یک طیف خاص

  • ۱۰۹

طی هفته های گذشته شنیده شد پیشنهاداتی از سوی برخی اعضای مجلس خبرگان و نزدیکان هاشمی رفسنجانی به وی مطرح شده که برای انتخابات آتی این مجلس از هاشمی شاهرودی به عنوان سرلیست استفاده نماید. این در شرایطی است که هاشمی شاهرودی نیز در این باره منتظر تصمیم هاشمی رفسنجانی مانده بود که به نظر می رسد با توجه به اتفاقات اخیر، ماجرای سرلیستی هاشمی شاهرودی نیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

تفریح یک داعشی در سد موصل +تصاویر

  • ۴۲۴

سد موصل بزرگ‌ترین سد عراق و چهارمین سد جهان است که فروپاشی این سد شاید به کشته و غرق شدن بیش از نیم میلیون نفر از شهروندان عراقی منجر شود.

روحانی: ((عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما "بزدل سیاسی" هستند

  • ۳۶۷

افسران - مصداق این آیه نبود...

مساله بازگشت احمدی‌نژاد جدی است

  • ۱۲۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مساله بازگشت دوباره رئیس‌جمهور سابق به فضای سیاسی کشور نیز گفت: مساله بازگشت احمدی‌نژاد جدی است.

انتشار عکسی از مک‌کین با بغدادی +عکس

  • ۱۹۰

انتشار عکسی از سناتور جان مک کین با فردی که گفته می‌شود ابوبکر بغدادی است توجهات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

انتشار عکسی از مک‌کین با بغدادی +عکس

۵علت‌حمله‌آمریکابه‌داعش‌ازدیدواشنگتن‌پست

  • ۱۵۷

یک روزنامه آمریکایی ضمن تاکید بر اینکه مشکلات جاری در عراق نتیجه مستقیم و غیرمستقیم حمله سال ۲۰۰۳ آمریکا به این کشور است، به بررسی علت حمله آمریکا به داعش در عراق و عدم مداخله نظامی این کشور در سوریه پرداخت.


حامیان مالی داعش و جبهة‌النصرة/عکس

  • ۳۶۸

 روزنامه آمریکایی ورلد تریبیون فاش کرد شبکه‌هایی در کویت وجود دارند که هزینه مالی گروه داعش را در عراق و سوریه تامین می‌کنند.

نقشه داعش از عراق تا لبنان

  • ۲۵۳

مبالغه نیست اگر بگوییم که ما درباره وضعیتی بی‌سابقه صحبت می‌کنیم که از موصل تا عرسال امتداد دارد.

درخواست تلفنی نتانیاهو از رهبر داعش

  • ۱۱۴

"البغدادی" از حمله ارتش عراق به این گروهک تروریستی احساس خطر کرده، لذا "اسرائیل" به گروهک تکفیری "داعش" اجازه داده که از عراق عقب نشینی کنند.


عکس/ صفحه اول روزنامه های امروز

  • ۱۲۲


جنگ غزه از دوربین رویترز/تصاویر

  • ۱۶۳
جمعیت نیم میلیون نفری غزه که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده بودند، در بازگشت به محل زندگی شان، با خرابه های برجای مانده و تلی از خاک مواجه شده اند.

ازدواج اجباری زنان"زیبا"با سرکردگان داعش

  • ۳۸۲

تروریست‌های داعش زنان و دختران اسیر موصل را در بازارهای نینوا به عنوان کنیز به فروش می‌رسانند و زنان زیبارو نیز برای ازدواج اجباری با سرکردگان این گروهک تروریستی "توجیه" می‌شوند.

اشک هایی که برای انسانیت ریخته شد/زنانی که به کنیزی می روند

  • ۱۳۶

 جنایات وحشیانه گروهک داعش در سنجار در موصل عراق علیه ایزیدی ها سبب شد که نماینده ایزیدی ها در پارلمان این کشور با چشمانی اشکبار از جامعه جهانی برای نجات هم کیشان خود درخواست کمک کند.

"آزادی‌های یواشکی" در متروی تهران! +تصاویر

  • ۱۳۲

برخی افراد با بی حجاب شدن در داخل ایستگاه ها و واگن های متروی تهران اقدام به تصویر برداری از خود در مقابل دوربین های پرتعداد حراست متروی تهران نموده و در کمال آرامش آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

اظهارنظر سیدحسن درباره طرح داعش

  • ۱۲۰

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه طرح «داعش» قابلیت تداوم و استمرار در بلندمدت را ندارد، تاکید کرد این گروهک نمی‌تواند در عراق، امارتی را تأسیس کند و محکوم به شکست است.

اظهارنظر سیدحسن درباره طرح داعش

همدستان ایرانی جنایات علیه غزه

  • ۱۵۷

در کنار حمایت‌های جمهوری اسلامی عده‌ای در داخل و خارج تلاش کرده‌اند تا خط مقاومت تضعیف شود.


مطلبی از کتاب ابن طاووس(رحمة الله علیه)

  • ۱۷۴

در کتاب «الملاحم و الفتن» سیّد ابن طاووس ، از کتاب «الفتن» نعیم بن حمّاد نقل شده است:

“حضرت امیر المؤمنین علی علیه السّلام فرمودند: زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب های شان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق -هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد” …

گفته می شود مفهوم این سخن، می تواند با تروریست های “داعش”  منطبق باشد؛ کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و …” و نسبت های شان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و ... ” .

یوم الهدم چه روزیست ؟

  • ۲۲۱

سلیمانی نبود سامرا و بغداد سقوط می‌کرد/ تدبیر ویژه فرمانده سپاه قدس برای مواجهه با داعش

  • ۱۱۴

سردار قاسم سلیمانی در بازدیدهای مکررش از سامرا در حرمین عسکریین مستقر می‌شود و حتی در زیر زمین حرم می‌خوابد و از آنجا دفاع شهر را هماهنگ و کنترل می‌کند. آنها وی را در حرم دیده بودند و یکی دیگر از فرماندهان تأکید کرد که سلیمانی در جمع نظامیان در نماز جماعت حرم شرکت می‌کند.

سنگ‌تمام عربستان سعودی برای مردم غزه+ عکس

  • ۳۶۴

یک شهروند فلسطینی ساکن «غزه» از کمک عربستان سعودی به مردم غزه رونمایی کرد. «احمد النجار ابوعایش» در صفحه شخصی‌اش در سایت فیس بوک، عکسی از «کفن مدرن» اهدایی یک موسسه در عربستان سعودی را به اشتراک گذاشته و نوشته است:«الحمد لله، خدا را شکر... بالاخره کمک اعراب به غزه رسید... الله اکبر: برادران عرب به غزه حیاتی‎ترین و مهم‎ترین کمک را کرده‎اند: یک مجموعه کامل از کفن‎های مُدرن! خدا تمام شماها را نابود کند! امیدوارم، فرزندان و تمام خانواده‎تان مورد حمله وحشیانه‎ترین سگ‎ها قرار گیرند و امیدوارم هیچ مدافعی نداشته باشند! کفن‎های مدرن؟! مردن؟! لعنت بر شما ای حرام زادگان!» 

 


عبور "علی" از روی "دایی" با دنده عقب

  • ۳۳۸

: علی دایی که از ماندگارترین فوتبالیست‌های تمام ادوار تاریخ فوتبال ایران است و عنوان بهترین گلزن جهان را هم یدک می‌کشد و البته در جهان فوتبال ایران را با نام او می‌شناسند، از زمانی که گام در عرصه مربیگری گذاشته نتوانست "محافظ" و "افزاینده" خوبی برای همه داشته‌هایی باشد که روزها و هفته‌ها و ماه‌ها و سالها برای به دست آوردنش زحمت کشید و سختی‌ها را تحمل کرد.

آیا داعش، سد را بر روی بغداد باز خواهد کرد؟

  • ۱۶۶
نیروهای خلافت خودخوانده اسلامی موفق شده‌اند روز یک‌شنبه پس از نبردی سنگین با پیشمرگه‌های کرد در شمال عراق، بزرگ‌ترین سد عراق و دو میدان نفتی را تصرف کرده و کنترل دو شهر را به‌دست بگیرند.
آیا داعش، سد را بر روی بغداد باز خواهد کرد؟

پیام سردار سلیمانی را جدی بگیرید!

  • ۱۱۰

پیام سردار سلیمانی به اسرائیل و مقاومت، که با پیام مبارز شجاع، محمد ضیف همزمان بود و بر همراهی کامل ایران با مقاومت و رد هرگونه خلع سلاح آن، تاکید کرد، بی تردید روحیه ی مبارزان مقاومت را بالا برد.

ماجرای احترام ناو آمریکایی به ناو ایرانی

  • ۱۹۰

رهبر معظم انقلاب به من فرمودند خوب است مردم بدانند یکی از نتایج عملیات‌های نیروی دریایی این است که اقتصاد کشور سالم مانده است.

ماجرای احترام ناو آمریکایی به ناو ایرانی

این جمعه هم گذشت

  • ۲۲۲

افسران - این جمعه هم گذشت...

عجب!!!

  • ۲۲۰

افسران - دیپلمات های شجاعم ارزوست

بوقلمونی که پارس می کند!؟/تصاویر

  • ۲۳۳

این بوقلمون بسیاری از کارهای سگ ها را دوست دارد و مانند آن ها می نشیند و تنها دوستانش سگ های مزرعه هستند. او حتی برخی از مواقع شروع به "پارس" کردن هم می کند.

حمام در یک کُره شیشه‌ای!/تصاویر

  • ۱۸۴

یک طراح روسی حمامی به شکل کُره شیشه‌ای طراحی کرده است که می‌توان در هر قسمت از خانه نصب کرد.

hansen_html_code