عکس یادگاری کامرانی‌فر با نیمار

  • ۲۴۳

اعدام 300 زندانی شیعی به دست داعش

  • ۱۹۱

فرمانده عملیات سامراء با اعلام هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش در تکریت، از دستگیری یک تروریستی داعشی فراری از زندان موصل خبر داد که طی بازجویی از وی به اعدام 300 شیعی در زندان موصل به دست داعش اعتراف کرد.


فتوای‌شاذ مفتی‌وهابی درباره تولیدمثل

  • ۲۱۲

، محمد العریفی یکی از شیوخ وهابیت و سلفیت به حساب می آید. وی در آخرین سخنان سخیف خود ، برای جلوگیری از کاهش ازدواج و تولید مثل گفت : اگر دختر و پسری همدیگر را دوست داشته باشند می توانند با همدیگر رابطه ی جنسی داشته باشند، چرا که شاید این رابطه ی جنسی باعث شود که این دونفر به همدیگر علاقه پیدا کنند، و با توجه به این علاقه کانون خانواده تشکیل شود.

وی در ادامه گفت : با این کار می توان نسل جامعه ی مسلمان را در کشورها زیاد کرد، وی گفت اگر علمای مسلمان در دادن فتوا انعطاف داشته باشند دیگر به هیچ وجه نگران جمعیت مسلمانان نخواهیم بود!

گفتنی است العریفی چند ماه پیش با صدور فتوایی به نام “جهاد نکاح” از دختران و زنان بیوه و حتی شوهردار خواست تا برای تأمین و اشباع تمایلات شهوانی جنگجویان مسلح به سوریه بروند و خود را در اختیار آنان قرار دهند.

اجازه بدهید ایران،عراق را نجات دهد

  • ۱۶۷

اوباما: عراق خودش مشکلاتش را حل کند!

  • ۲۶۲

افسران - اوباما: عراق خودش مشکلاتش را حل کند!

۵ سلاح انفرادی ناشناخته؛ از بولپاپ دوو تا MP۹ +عکس

  • ۱۹۴

به محض شنیدن نام شرکت کره ای "دوو" بسیاری از ایرانیان به یاد محصولات خانگی و اتوموبیل های ساخت این شرکت می افتند اما باید گفت که این شرکت دستی نیز در بازار سلاح داشته و بخشی از نیاز های نیروهای مسلح کره جنوبی را تامین می کند.

۵ سلاح انفرادی ناشناخته؛ از بولپاپ دوو تا MP۹ +عکس

از 'هشدار روحانی به تروریست ها' و 'معجزه در بازی با آرژانتین' و 'عجیب ترین خبر سال'

  • ۱۲۳

 هشدار روحانی به تروریست ها، اعتراض عبدالله عبدالله به روند شمارش آرا در انتخابات افغانستان و پیوستن رحمتی به پیکان؛ از جمله مهمترین اخبار امروز روزنامه ها بودند.

وزیر دفاع خودخوانده داعش و 9 معاونش کشته شدند

  • ۱۶۴

نیروی معروف به «تیپ طلایی» ارتش عراق اعلام کرد در عملیات روز چهارشنبه استان الانبار، یک تروریست که داعش او را وزیر دفاع خود می داند، به همراه ۹ معاونش به هلاکت رسیدند.

آیا عربستان سعودی به ایران هشدار داده است؟

  • ۲۱۰

اختلاف نظر ایران و گروه 1+5 بر سر شمار سانتریفیوژهای ایران، اظهارات مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران درباره موضوع تحریم‌ها در مذاکرات، تلاش رژیم اسرائیل برای جلوگیری از نرمش احتمالی غرب در برابر ایران، اظهارات وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم‌های ایران و موضع‌گیری سعودی‌ها در قبال تحولات عراق، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

آیا عربستان سعودی به ایران هشدار داده است؟

داعشی ها ایران را هم تهدید کردند!

  • ۱۶۰

گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

تهدید دوباره داعش علیه ایران+تصاویر

یارانه ثروتمندان چرا حذف نمی​شود؟

  • ۱۷۵

با این‌که دولت وعده داده بود حذف یارانه ثروتمندان را بسرعت کلید بزند، اما به نظر می‌رسد این وعده به مرور در حال فراموشی است؛ فراموشی که صراحتا غیرقانونی است.

یارانه ثروتمندان چرا حذف نمی​شود؟

جزئیاتی از دادگاه سعید زیباکلام(منتقد توافق ژنو)

  • ۱۷۸
 سعید زیبا کلام، عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره حضورش در دادسرا به دلیل توهین به رئیس جمهور گفت: تفهیم اتهام شد که شما در دانشگاه علوم اقتصادی تهران سخنرانی کرده اید و به شخص رئیس جمهور اهانت نموده و گفته اید این چه دیپلماسی است که رئیس جمهور نا گزیر است به خاطر آن مدام دروغ بگوید.
جزئیاتی از دادگاه سعید زیباکلام(منتقد توافق ژنو)

می خواهند از ناطق، عارف بسازند!

  • ۱۶۹

ناطق نوری رقیب سابق انتخاباتی جریانی است که حال با مخفی شدن در پشت او قصد آن را دارند تا شاید خاطرات مجلس ششم، دولت‌های هفتم و هشتم را برای مردم زنده کنند.


چگونه آمریکا در سوریه شکست خورد؟

  • ۱۵۰

انتخابات سوریه نشان داد که دولت سوریه در عمل پیروزی راهبردی به دست آورده است و پیروزی نهایی آن هم فقط به زمان نیاز دارد.

کنترل «داعش» بر اکثر مناطق «موصل» و آماده‌ باش «پیشمرگه»

  • ۹۱۲

مسؤول رسانه‌ای حزب دموکرات کردستان در استان نینوا با اشاره به کنترل عناصر داعش بر اکثر مناطق شهر موصل اعلام کرد که مقرهای این حزب به همراه حزب اتحاد میهنی کردستان در شهر موصل کاملا تخلیه شده است. همچنین منابع عراقی از احتمال بروز یک فاجعه انسانی بر اثر آواره شدن شمار بسیاری از ساکنان این استان خبر دادند.

بازتاب گسترده خبر مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا

  • ۱۲۴

در پی اعلام رسمی خبر دیدار هیأت‌های ایرانی و آمریکایی در هفته جاری، بخش عمده‌ای از مطالب مطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی به این موضوع اختصاص دارد؛ از معرفی اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکایی گرفته تا بیان جزئیاتی از روند گفت‌و‌گوهای پیش روی، مطالبی است که این مطبوعات و رسانه‌ها درباره مذاکرات آتی دوجانبه مورد توجه قرار داده‌اند.


سینه‌خیز BBC به خاطر ضربتی که سپاه به MI6 زد

  • ۲۲۹

مشاور سابق کروبی، بازی رسانه‌ای بی‌بی‌سی و برخی فتنه‌گران همراه این شبکه در باره سخنان فرمانده کل سپاه را به استهزاء گرفت و نوشت دست این تیم رو شده است.


مردی که با ۲۹۰ زن ازدواج کرد!/تصاویر

  • ۱۱۴

یونس بحری یک از شهروندان عراقی که با ازدواج با ۲۹۰ زن رکورد تعدد همسران و فرزندان و نوه ها در قرن بیستم را به خود اختصاص داده است.

بشار اسد، رهبر انقلاب را چگونه خطاب می‌کند؟

  • ۱۸۷

امیرآبادی با اشاره به دیدار هیئت ایرانی با بشار اسد، اذعان کرد: بشار اسد می‌گفت که آمریکایی‌ها به دنبال این هستند خط مقاومت را از بین ببرند.

بشار اسد، رهبر انقلاب را چگونه خطاب می‌کند؟

فسادهای پنهان تورهای مسافرتی +تصاویر

  • ۲۲۶

در مناسبت هایی همچون تاسوعا و عاشورا، اربعین، 28صفر و شهادت امام رضا (ع) تورهای ویژه و با شرایط خاص در نظر می گیرند تا اقشار جامعه را به سمت مسافرت های خارج از کشور ترغیب کنند.

چرا رییس‌جمهور به بشار اسد تبریک نگفت؟

  • ۱۸۲

معلوم نیست در شرایطی که ایران به عنوان نزدیک‌ترین هم‌پیمان سوریه شناخته شده و چشم غرب به واکنش ایران به انتخابات این کشور دوخته شده بود، چرا روحانی هیچ واکنشی به این انتخاب اسد نشان نداده است.

کاریکاتور/ طوفان تهران!

  • ۲۵۸

‌

کاریکاتور/ بی آبی!

  • ۳۰۴

‌

عکس/ آقازاده‌های دوست‌داشتنی

  • ۱۷۶

تصویری که پیش رو دارید، احتمالا در سال 1364 شمسی به ثبت رسیده است. در این نما، «محمد جواد» و «محمد هادی»(سمت چپ) در کنار هم دیده می شوند.

وقتی انتشار تصاویر «بی غیرتی» برخی را «غیرتمند» نشان می‌دهد!

  • ۲۵۹

آیا انتشار تصاویری که معلوم نیست چه زمان و از چه مکانی تهیه شده و مجوز تهیه و انتشار آن را چه کسی صادر کرده، خود نمونه‌‌ای از قانون شکنی و ترویج بی‌‌بند و باری نیست؟ آیا می‌توان به مانند افرادی که نیت سوء دارند، پنهانی دوربین ‌به همراه برد، پنهانی و غیر قانونی تصویر‌برداری کرد و بعد در قالب گزارشی برای نشان دادن بی غیرتی از تصاویر تهیه شده بهره گرفت و همه این امور را در پوشش رسانه‌ای انجام داد؟!

جلاد غوطه به هلاکت رسید/عکس

  • ۱۲۹

العالم: ارتش سوریه در عملیات خود در منطقه غوطه شرقی موفق شد "عبدالعزیز عرموش" ملقب به "ابوالفوز انصاری" یا "جلاد غوطه" را از پای در آورَد.

به نوشته سایت خبری حدث نیوز، انصاری فرمانده عملیات تروریستی عناصر مسلح "جیش الاسلام" و "النصره" بود که طی آن در ماه های پایانی سال گذشته میلادی جنایات زیادی علیه غیرنظامیان مرتکب شد و "جلاد غوطه" لقب گرفت.



در خبری مشابه، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه (مخالف دولت) از هلاکت یکی از سرکردگان گروه های تروریست در حومه حمص، در درگیری با ارتش سوریه خبر داد. بنا بر اعلام این مرکز، وی یکی از افسران جداشده از ارتش سوریه بوده است.

پشت پرده دعوت عربستان سعودی از وزیر خارجه ایران

  • ۱۴۲

تحولات منطقه خاورمیانه طی ماه های اخیر به گونه ای رقم خورده که بار دیگر بحث رقابت دو محور مهم قدرت منطقه ای، یعنی ایران و عربستان، به مهمترین موضوع در میان مباحث مربوط به منطقه تبدیل شده است. در این میان، برخی تحلیل ها حاکی از آن است که هرچند برتری فعلی ایران، عربستان را به سوی بهبود روابط کشانده، اما به دلایلی، این رقابت به قوت خود باقی خواهد ماند.

عاقبت‌ تعرض به سامرا+تصاویر(18+)

  • ۱۳۸

نیروهای امنیتی ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی روز گذشته توانستند با به هلاکت رساندن بیش از 100 نفر از تکفیریهای داعش همه مناطق سامراء را از لوث وجود آنها پاکسازی کنند.

عاقبت‌تعرض به مرقدشریف امامین عسکریین(ع) + تصاویر(18+)

یزید هم حساس بود...

  • ۲۰۲

افسران - حتی یزید هم حساس بود

تذکر

  • ۲۸۴

افسران - خطاب به مسیح علی نژاد (( ما ایرانیان باحیا هستیم ... ))

طرح

  • ۳۲۷

کاریکاتور/ برزیل، نصف قیمت!

  • ۲۵۶

‌

حمله مجدد مصباح یزدی به روحانی: تو که علما را متوهم میخوانی، دینت را از فیضیه گرفته ای یا انگلیس؟!

  • ۱۲۵

وی در جمع اعضای کاروان پیاده عازم حرم امام خمینی(ره) گفته است: برخی از افراد عمامه به سر که دارای مسئولیت هستند، در واکنش به اجتماع مردم در خصوص بدحجابی و نگرانی علما از وضع دین و فرهنگ و تجمع روحانیت در فیضیه، آن‌ها را کسانی معرفی می‌کنند که اسلام را نشناخته‌اند و آن‌ها را متهم به توهم می‌کنند. باید از وی پرسید مگر خود تو دینت را از کجا یاد گرفته‌ای؟ از فیضیه یا از انگلستان؟

حمله مجدد مصباح یزدی به روحانی: تو که علما را متوهم میخوانی، دینت را از فیضیه گرفته ای یا انگلیس؟! / با استفاده دائم از لفظ "مقام معظم رهبری" نمی‌توانند مردم را فریب دهید!

خاطرات هاشمی از رحلت امام و رهبری آیت الله خامنه‌ای

  • ۱۹۴

وقتی پیشنهاد رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شد، خود ایشان پشت تریبون رفتند و گفتند من با رهبری شورایی مطابق قانون اساسی موافقم و با رهبری فردی مخالفم. پس چگونه نامزد بشوم؟گفتم اکنون با رای خبرگان، رهبری فردی قانون شده و چاره‌ای نیست.

اخیرا تندترین صحبت را با دستیار روحانی داشتم

  • ۱۷۸

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم حفظ آرامش کشور گفت: برداشت شخص من و بسیاری دوستان این است که مقام معظم رهبری موکداً می‌خواهند که آرامش کشور حفظ شود.

شکستن صریح ابهت ظالمان از اصول مهم مکتب امام(ره) است

  • ۱۰۶

رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: در جدول زیبا و جذاب امام، بطور طبیعی خانه های خالی وجود دارد که پر کردن آنها و ادامه آن راه سرنوشت ساز، کاملا ممکن است اما بشرط همت و آگاهی ملی و مراعات عناصر این راه.

کنایه معنادار رهبر انقلاب به نوکران آمریکا در جهان

  • ۱۲۲

رهبر انقلاب وقتی درباره حمایت آمریکا از کشورهای سرسپرده‌اش حرف می‌زنند، توصیف جالبی کرده و می‌گویند: «البته حمایت‌های آمریکا از این کشورها مفت و مجانی نیست و آنها را می‌دوشند».

بت‌شکنی از نسل خلیل‌الله

  • ۳۵۵

هیچ روزشمار و تقویمی این واقعه را از یاد نمی برد و آرزو می کرد که ای کاش این صفحه اش هیچوقت نگاشته نمی شد. ساعت 20/22 شنبه مصادف با 13 خرداد، لحظه وصال فرا رسید قلبی از کار ایستاد که میلیونها قلب را به نور خدا و معنویت منور و نورانی کرده بود.

عکس دیده نشده از امام خمینی (ره)

  • ۲۲۴

عکس دیده نشده امام خمینی (ره)

دعوت به فحشاء در پوشش شعار آزادی

  • ۱۶۴

ظاهرا علی‌نژاد هم در مرز میانسالی با راه انداختن کمپین بی‌حجابی بدنبال به اشتراک گذاشتن بدنامی‌ها و ناکامی‌های خود و به میدان آوردن جوانترهایی ست که هنوز فاحشه نیستند.

طنز دکتر سلام ویژه برنامه انتخابات ۹۲

  • ۲۱۴

 

کلیپ تصویری

ویژه برنامه انتخابات ۹۲

"دکتر سلام"

کاریکاتور/ تجمع تاریخی تروریستها!

  • ۲۶۹
راساس نتایج تحقیق یک پایگاه خبری سوری، از 245 هزار تروریست بیگانه در سوریه حدود 96 هزار نفر باقی مانده‌اند. عربستان سعودی جایگاه اول اعزام تروریست‌های بیگانه و تونس جایگاه اول در اعزام زنان به سوریه را به خود اختصاص داده‌اند.
کاریکاتور/ تجمع تاریخی تروریستها!

کاریکاتور/ آزاد سازی قیمت!

  • ۲۵۵

‌

قدیمی‌ترین عکس از حرم حضرت عباس(ع)

  • ۲۲۵


دلواپسان بالاخره روحانی را عصبانی کردند؟ /شطرنج‌بازی روحانی و تندروها در زمین بهشت و جهنم

  • ۱۱۲

سخنان روحانی در مورد مسائل اجتماعی زمینه ساز تنشی تازه میان دولت روحانی و مخالفانش شده است.

دلواپسان بالاخره روحانی را عصبانی کردند؟ /شطرنج‌بازی روحانی و تندروها در زمین بهشت و جهنم

تکل دیدنی بازیکن ایرانی روی مارادونا/ عکس

  • ۲۹۴

تکل خشن آندرانیک اسکندریان روی دیه گو مارادونا؛ در بازی بارسلونا و کاسموس سال ١٩٨٤.


عکس/قوچان‌نژاد در حرم مطهر امام رضا(ع)

  • ۲۳۸

عکس/قوچان‌نژاد در حرم مطهر امام رضا(ع)

رهبر انقلاب: دولت دینی با دین دولتی هیچ فرقی ندارد/ روحانی: دین دولتی جای بحث دارد

  • ۹۷

حسن روحانی در حالی روز گذشته دولت دینی را متمایز از دین دولتی دانست که رهبر معظم انقلاب آذرماه سال گذشته تاکید کردند که "دولت دینی با دین دولتی هیچ فرقی ندارد".

فشار دولت یا تصمیم فرمانده ناجا؟

  • ۲۱۳

خبرهایی این چند روزه از گوشه و کنار شنیده می شود که جابجایی سردار رادان به قسمت مطالعات راهبردی ناجا، دیکته شده از سوی مقامات بلند پایه دولتی بوده است.

بدون شرح(74)

  • ۲۳۲

hansen_html_code