روزنامه قطری: پرسپولیس تجربه بازی‌های سخت را دارد

  • ۲۸

یک روزنامه قطری به تمجید حریف ایرانی تیم الدحیل در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 روزنامه الشرق قطر در آستانه رویارویی تیم‌های الدحیل و پرسپولیس نوشت: پرسپولیس یکی از باتجربه‌ترین تیم‌های ایرانی در عرصه رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا است. این تیم تجارب زیادی در بازی‌های سخت و بزرگ دارد. پرسپولیس در بازی امروز برای کسب موفقیت و پیروزی برابر الدحیل تلاش می‌کند.

این روزنامه در ادامه این مطلب آورده است: در ترکیب تیم پرسپولیس بازیکنان برجسته زیادی حضور دارند. در خط حمله این تیم مهاجم خطرناک نیجریه‌ای به نام اوساگونا دیده می‌شود. بشار رسن، هافبک عراقی، جلال حسینی و وحید امیری دیگر بازیکنان برجسته پرسپولیس هستند که توانمندی‌های فنی بالایی دارند.

الدحیل از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در نخستین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است. در دیگر بازی این گروه الشارجه امارات و التعاون عربستان به مصاف هم می‌روند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code