شلیک سه امتیازی نورالهی در آبادان/ پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت

  • ۲۱

 دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز شنبه دوازدهم بهمن ماه 1398 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست بدهد تا 40 امتیازی شود و با روحیه بالا برای دیدار هفته آینده با استقلال مهیا شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های یکدست قرمز و تیم صنعت نفت با لباس‌های یکدست زرد در زمین حاضر شدند.  تیم داوری هم با لباس‌های مشکی رنگ به زمین آمدند.  زردپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند.  در اولین دقیقه بازی، صنعت نفت حمله ای را تدارک دید که با خطا روی سید جلال، توپ در اختیار قرمزپوشان قرار گرفت.  در دقیقه 3 ارسال سرخپوشان از سمت راست با خطای اوساگونا روی مدافعان میزبان همراه شد.  در دقیقه 4 داور خطای کمال کامیابی نیا را اعلام کرد و یک ضربه از سمت چپ برای زردپوشان بدست آمد. ارسال جهانی از همه گذشت و در ادامه، خطای احمدی بازیکن نفت اعلام شد.  در دقیقه 6 شوت کعبی بازیکن نفت از کنار دروازه سرخپوشان گذشت.  در دقیقه 7 در پی ارسال جهانی بازیکن نفت از روی ضربه کاشته، بیرانوند توپ را مهار کرد و بازی به جریان افتاد.  در دقیقه 10 حرکت آل کثیر با هدایت مدافعان قرمزپوش به ضربه دروازه تبدیل شد.

در دقیقه 11 حرکت قرمزپوشان، یک کرنر از سمت راست بدست آورد. ارسال ترابی با ضربه سر شجاع در اختیار سالاری گلر نفت قرار گرفت.  در دقیقه 13 ارسال انصاری از سمت چپ، یک کرنر برای قرمزپوشان در پی داشت. سانتر نورالهی با مشت سالاری دور شد.  در دقیقه 20 پرسپولیس حمله ای را آغاز کرد که حرکت خوب ترابی و ارسال او با ضربه سر علیپور همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و پس از آن ضربه سر اوساگونا نیز به تیر دروازه نفت برخورد کرد.  در دقیقه 22 ارسال قرمزپوشان بار دیگر از سمت راست با ضربه سر اوساگونا همراه شد که توپ از روی دروازه سالاری به بیرون رفت.  در دقیقه 27 زردپوشان از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شدند. ارسال جهانی با خطای میزبان همراه شد.  در دقیقه 29 شوت زمینی مجدمی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.  در دقیقه 30 علیپور پشت هجده قدم نفت متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای قرمزپوشان کرد. شوت احمد نورالهی اولین گل این دیدار را به ثبت رساند.

در دقیقه 37 شجاع خلیل زاده با خطا روی بازیکن نفت، از داور کارت زرد گرفت. ارسال جهانی به کرنر از سمت راست مبدل گردید. سانتر توپ، بازی را به جریان انداخت.  در دقیقه 40 پرسپولیس از سمت راست به کرنر رسید. ارسال نورالهی دفع شد.  قریشی بازیکن نفت برای مداوا از زمین خارج شد و پس از آن به زمین آمد.  در دقیقه 43 پرتاب بلند امیری، دروازه نفت را تهدید کرد اما سالاری توپ را مهار نمود.  در دقیقه 45 ضربه علی علیپور از کنار دروازه نفت گذشت.  داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.  در دقیقه 46 ضربه علیپور در دستان سالاری جای گرفت.  این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

سرخپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند. در دقیقه 48 حرکت قرمزپوشان در شش قدم نفت، توسط مدافع میزبان و سالاری مهار شد. در دقیقه 50 حرکت خوب ترابی موقعیتی را ایجاد کرد که اوساگونا با شوتی محکم دروازه نفت را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به بازیکن نفت به کرنر رفت. ارسال توپ نیز در یک رفت و برگشت به اوساگونا رسید و شوت او در دستان سالاری قرار گرفت. در دقیقه 51 شوت آل کثیر توسط بیرانوند مهار شد. در دقیقه 53 ارسال محمد انصاری در دستان گلر نفت قرار گرفت. در دقیقه 59 شوت سهمگین ترابی از روی دروازه سالاری عبور کرد.

در دقیقه 60 سرخپوشان در پی ضربه ایستگاهی، با شوت ترابی دروازه نفت را تهدید کردند که توپ در اختیار گلر نفت قرار گرفت. در دقیقه 64 محمود مطلق زاده به جای میلاد جهانی برای نفت وارد زمین شد. در دقیقه 65 شوت ریکانی از کنار دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 67 بشار رسن به جای کریستین اوساگونا برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 68 پاس خوب بشار به علیپور رسید و ضربه مهاجم سرخپوشان به دروازه بان نفت برخورد کرد و این فرصت تک به تک از دست رفت. در دقیقه 72 زردپوشان پشت هجده قدم قرمزپوشان صاحب ضربه کاشته شدند. ارسال توپ دفع شد.

در دقیقه 76 ضربه کاشته نفت دفع شد. در دقیقه 77 بار دیگر علیپور با دروازه بان نفت تک به تک شد که این موقعیت هم به سادگی از دست رفت. در دقیقه 78 پاس علیپور برای امیری، توسط مدافع زردپوشان مهار شد. در دقیقه 80 ضربه آل کثیر مهار شد و بازی به جریان افتاد. مطلق زاده بازیکن نفت از داور کارت زرد دریافت کرد. ریکانی هم دیگر بازیکن تعویضی نفت بود. در دقیقه 84 ترابی جای خودش را به کنعانی زدگان برای پرسپولیس داد. در دقیقه 85 علیپور صاحب موقعیت شد و با ضربه ای بی دقت توپ او از کنار دروازه نفت عبور کرد. در دقیقه 86 مهدی مومنی به جای احمدی برای نفت وارد زمین شد. داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 91 بار دیگر علیپور با گلر نفت تک به تک شد و این موقعیت هم از دست رفت. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تیم داوری مسابقه:

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: رحیم شاهین – محمد راهی

کمک داوران اضافی: رضا عادل – کمیل غلامی

داور چهارم: امیرمحمد داودزاده

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب صنعت نفت:

ناصر سالاری، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی و عیسی آل کثیر.

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code