تلاش روحانی برای جلب توجه

  • ۱۴

نگران از اینکه اگر قرار باشد مردم درباره این موضوعات قضاوت کنند، نتیجه، تثبیت جایگاه او به عنوان منفورترین سیاستمدار پس از انقلاب خواهد بود؛ بلکه هم بدتر.

 مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شاید تعجب کنید ولی حسن روحانی با اینکه رییس جمهور است به شدت نیازمند آن است که دیده شود.

مخصوصا این روزها به زودی مردم ایران این امکان را خواهند داشت که در یک انتخابات، درباره کارنامه او قضاوت کنند. درباره شغل هایی که نابوده کرده، دارایی هایی از ملت که به باد داده، دروغ هایی که به مردم گفته و امیدهایی که ناامید کرده. حق بدهید نگران باشد.

نگران از اینکه اگر قرار باشد مردم درباره این موضوعات قضاوت کنند، نتیجه، تثبیت جایگاه او به عنوان منفورترین سیاستمدار پس از انقلاب خواهد بود؛ بلکه هم بدتر. خب، آقای روحانی چه کار باید بکند؟ سخنان امروز او را از این زاویه نگاه کنید.

تنها شانسی که دارد که این است که نگاه ها را به سمت و سویی دیگر منحرف کند. تنها امید او این است که ما به جای نان و آب مردم، بایستیم و درباره دروغی که راجع به رد صلاحیت ها گفته یا حمله ای که به شورای نگهبان کرده با او مجادله کنیم. می گویم دروغ چون او و دوستانش همین حالا علاوه بر شنود منتقدان، دارند لیست می بندند و مردم روز انتخابات خواهند دید حرف های امروز او چیزی جز یک دروغ دیگر، اضافه بر دروغ هایی که قبلا گفته و تا آن زمان خواهد گفت، نبوده است.

همه ما باید مراقب باشیم. سخنگوی شورای نگهبان باهوش بود که یک کلمه گفت از این به بعد سفت تر به قانون عمل می کنیم و تمام! دستور کار انتخابات، بلایی است که روحانی سر زندگی مردم آورده نه چیز دیگر؛ یعنی دقیقا همان که روحانی از آن می گریزد و می خواهد ما هم با روان شدن در پی اش، از آن غفلت کنیم.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code