فوری و جنجالی ؛ سپاهانی‌ها هواداران پرسپولیس را به آتش کشیدند+عکس

  • ۴۷

 در حالی که مدت‌هاست در بازی‌های مهم نظیر پرسپولیس و سپاهان قانون 90 به 10 در تقسیم صندلی‌های ورزشگاه رعایت می‌شود، در کمال تعجب در مسابقه‌ای که تا ساعاتی دیگر شروع خواهد شد، 25 درصد از استادیوم آزادی در اختیار هواداران سپاهانی قرار داده شده.

  

ورزشگاه آزادی-اختصاص بیش از 10 درصد به هواداران سپاهان
ورزشگاه آزادی-اختصاص بیش از 10 درصد به هواداران سپاهان

 

گفتنی است طرفداران پرسپولیس با مشاهده چنین تقسیم‌بندی در ورزشگاه حسابی از ایرج عرب مدیرعامل باشگاه خود و همچنین سازمان لیگ شاکی شده‌اند و خواستار پاسخگویی سریع آن‌ها شده‌اند. حال باید دید پاسخ عرب به هواداران  بعد از این دیدار حساس و حیاتی چه خواهد بود. گفتنی است این اتفاق به شدت هواداران پرسپولیس را خشمگین کرده است و عرب را به دلیل برخی ضعف‌های مدیریتی، برای حضور در چنین سمتی نالایق می‌دانند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code