واکنش تند روحانی به ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره

  • ۵۸

رئیس جمهور گفت: ما همواره مرد مذاکره و دیپلماسی بوده همانطوری که مرد جنگ و دفاع هستیم مذاکره در صورتی میسر است که همه فشارها برداشته شده، از اقدامات غیرقانونی خود عذرخواهی کنند و احترام متقابل وجود داشته باشد. 

بدون تردید قبول خواسته فرد چاقوکشی که به زور و به دروغ به دنبال مذاکره است، مطمئناً به جایی نخواهد رسید و ما با فرد چاقوکش و فرمول چاقوکشی مذاکره نمی‌کنیم و قبول چنین مذاکره‌ای به معنای ذلت و تسلیم است.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه مردم به خوبی آگاه باشند که آمریکا به هیچ عنوان آمادگی برای مذاکره ندارد، تأکید کرد: اصلاً چنین نیست که برخی تبلیغ می‌کنند طرف آمریکایی، برای مذاکره آمادگی دارد، آمریکا اصلاً برای مذاکره آمادگی ندارد و اعمالی که انجام می‌دهد برای شکست ملت ایران است و قصد دارد، دومرتبه به ایران بازگردد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در اولین اقدام باید آمریکا را از اقدامات غیرقانونی و ظالمانه خود پشیمان کنیم، گفت: باید در مقام عمل ثابت کنیم که آمریکایی‌ها اشتباه کرده و محاسبات‌شان غلط است و هر زمان که به اشتباه محاسباتی خود پی بردند و حاضر شدند از طریق منطق و استدلال مشکلات را حل کنند ما برای این کار آمادگی داریم.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه امروز راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر متجاوز وجود ندارد، خاطر نشان کرد: به متجاوزی که می‌خواهد قدم به قدم ملت ایران را تحت فشار قرار دهد، باید بفهمانیم که مسیر غلط و نادرستی را انتخاب  کرده است.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code