جدیدترین جایگزین عادل فردوسی پور در شبکه سه ؟!

  • ۵۵

عباس قانع به عنوان گزارشگر دیدار دو تیم رئال مادرید و لگانس در جریان هفته سی و دوم رقابت های لالیگای اسپانیا به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد را انجام داد.

عباس قانع که متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۸ در یزد است ،  گزارشگر فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت ورزشی است و  مدرک مربیگری C آسیا در فوتبال را دارد .

این گزارشگر که البته پیش از این گزارشگر شبکه استانی یزد بود و البته در تلویزیون اینترنتی گزارش های متفاوت و جذابی را انجام داده بود، حالا برای اولین مرتبه در یکی از شبکه های سراسری سیما یک دیدار فوتبال را گزارش کرد و پس از آن هم در شبکه شما گزارش دیدار سایپا – سپاهان را هم انجام داد.

در شبکه های مجازی اما شایع شده است عباس قانع جدیدترین گزینه برای جایگزینی عادل فردوسی پور در شبکه سه برای گزارش دیدار های فوتبال است .

این در حالیست که  طبق اعلام رسمی مسئولان شبکه سه ، با توجه به پایان تهیه کنندگی عادل در برنامه ۹۰ ، فردوسی پور تنها از برنامه ۹۰ کنار گذاشته شده است و او همچنان کارمند رسمی شبکه سه و صدا و سیماست ، گو اینکه عادل همچنان تهیه کنندگی برنامه فوتبال ۱۲۰ در کانال ورزش ( زیر مجموعه شبکه سه ) را دارد.

اختصاصی پارس فوتبال

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code