آخرین وضعیت پرونده جنجالی مهدی قائدی ؛ باشوی استقلال متهم می شود؟!

  • ۶۶

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران همچنان به دلیل مرگ احمد رضا شاکر درگیر پرونده دادگاهی است تا جایی که وی بار‌ها برای ارائه برخی توضیحات بابت روز حادثه در دادگاه بوشهر حاضر شده است.

از طرفی خانواده مرحوم شاکر نیز به دلیل مرگ فرزند خود پیگیر پرونده هستند تا بدین ترتیب راننده روز حادثه را مشخص کنند.

با این وجود در حالی که قرار بود اسفند ماه سال گذشته رای نهایی درباره پرونده مهدی قائدی صادر شود، اما پیدا شدن ۲ شاهد،  حکم دادگاه را به تعویق انداخت تا جایی که قرار است به زودی جلب یکی از طرفین به دلیل حضور پیدا نکردن در جلسه دادگاه گرفته شود تا بدین ترتیب قاضی رای نهایی را درباره پرونده صادر کند.

در هر صورت حالا همه از خود قائدی و خانواده اش گرفته تا هواداران استقلال منتظرند ببینند پرونده دادگاهی و جنجالی مهدی قائدی به کجا می کشد؟! آیا بالاخره باشوی استقلال متهم می شود و یا می توان به تبرئه او امیدوار بود؟!

خبر ورزشی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code