عادل فردوسی‌پور با فوتبال 120 از میثاقی انتقام گرفت + عکس

  • ۶۰

 کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور از شبکه سه و حذف ناباورانه برنامه نود همچنان یکی از موضوعات داغ فوتبال ایران به حساب می‌آید.

جالب است بدانید که شب گذشته اولین برنامه فوتبال 120 بدون میثاقی روی آنتن رفت، هواداران فوتبال در طول پخش شدن آن حسابی در فضای مجازی به حمایت از عادل فردوسی‌پور  پرداختند و از قضا به یکباره تبلیغات گسترده‌ای پیش از آغاز برنامه در فضای نجازی برای شرکت در مسابقه پیامکی صورت گرفت.

نخستین فوتبال 120 بدون میثاقی  با سالگرد ششمین سال راه اندازی این برنامه هم همراه شد و عوامل این برنامه پیش از آغاز آن جشن کوچکی به همراه فردوسی‌پور برگزار کردند.

 

تولد شش سالگی فوتبال 120
تولد شش سالگی فوتبال 120


گفتنی است که با تصمیمی فردوسی‌پور (تهیه کننده فوتبال 120) پس از اتفاقات اخیر حمید محمدی به جای میثاقی فوتبال 120 را اجرا می‌کند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code