شوک روز؛ برانکو سناریوی جدایی از پرسپولیس را کلید زد!

  • ۵۰

مطمئناً رو به سردی رفتن روابط برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس و همزمانی این ماجرا با دنیاگردی فدراسیون فوتبال برای یافتن گزینۀ جدید برای هدایت تیم ملی ایران نمی‌تواند اتفاقی باشد! 

چرا که برانکو امروز خیلی شبیه به برانکو سال‌های گذشته که صحبت از تعهد به پیراهن پرسپولیس می‌زد، نیست و خیلی به مخاطبان خود دلگرمی نمی‌دهد.

این حقیقت که باشگاه پرسپولیس در مقولۀ پرداخت به‌موقع دستمزد به برانکو خیلی رفتار مناسبی نداشته است را نمی‌توان هرگز انکار کرد، رفتاری که خیلی باعث بروز اعتراض آقای پروفسور نشد و معمولاً سکوت اختیار کرد تا در کنار بازیکنانش آرامش را به تیم تزریق کند که رفتاری کاملاً حرفه‌ای و قابل ستایش بود! اما برانکوی امروز دیگر آن سیاست را دنبال نمی‌کند و عملاً این روزها برای دریافت مطالباتش بسیار عجول ظاهر شده و حتی با فیفا مکاتباتش را آغاز کرده است که نشان از تغییر رویکرد این مربی بزرگ در جمع سرخ‌ها دارد.

 

برانکو ایوانکوویچ
برانکو ایوانکوویچ

 

برانکو در فصل گذشته و فصل جاری دائماً از یک کلمۀ تکراری استفاده کرده است و آن، ماموریت نیمه‌کاره‌ای که باید به پایان برسد، بوده است! ماموریتی که کسی دقیقاً نمی‌داند چیست و در کجا به انجام خواهد رسید، هتریک در لیگ برتر ، قهرمانی در آسیا، کسب سه‌گانه و...، اما هرچه که هست برانکو به گونه‌ای سخن می‌گوید که بوی خداحافظی به مشام می‌رسد و این در حالی است که او تا پایان فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد!

 

شاید باورکردنی نباشد، ولی برانکو عملاً در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا، قرارداد را بی‌ارزش خواند و مدعی شد که در دنیای فوتبال چیزی به نام قرارداد مفهومی ندارد و هر اتفاقی ممکن است در عین وجود قرارداد رقم بخورد تا جرقه‌ای دیگر در ذهن مخاطب برای پایان همکاری او با پرسپولیس بخورد؛ برخی مدعی شده‌اند که این برخورد سرد ایوانکوویچ با پرسپولیس در امروز مرتبط با ماجرای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران دارد! جایی که احتمالاً او از فدراسیون فرصت خواسته است تا پایان اردیبهشت ماه بتواند تکلیفش را با سرخ‌ها روشن کند، دقیقاً همان زمانی که مازیار ناظمی به هواداران تیم ملی وعده داده است که نام سرمربی جدید یوزها معرفی خواهد شد!

برانکو ایوانکوویچ
برانکو ایوانکوویچ

 

 

با در نظر گرفتن تمامی نشانه‌های موجود، این نکته را هم باید یادآورد شد که پیش از اتمام قرارداد کی‌روش با تیم ملی، فدراسیون به طور پنهانی با برانکو به پای مذاکره نشسته بود و سخت علاقمند بود که بار دیگر او سکان هدایت یوزها را در دست بگیرد و خیلی بعید نیست که با یک پایان برد - برد، پرسپولیس پس از هتریک در قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی، به مقصد پک نقل مکان کند و صندلی گرم کی‌روش را غباررویی نماید!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code