دستمزد نجومی برانکو برای هدایت تیم‌ ملی ایران

  • ۷۰

 با رفتن کارلوس کی‌روش از هدایت سرمربی‌گری تیم ملی کشورمان، همه منتظر این هستند تا ببینند چه کسی بر سر کار خواهد آمد.

پس از اینکه کی‌روش دو بار تیم کشورمان را به جام‌جهانی رساند و عملکرد خوبی را هم به همراه تیمش به‌نمایش گذاشت، تصمیم گرفت که از سمتش کناره‌گیری کند و هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده بگیرد. حالا فدراسیون ایران تنها دغدغه‌اش این است که کسی را به جای کی‌روش بیاورد که هم بزرگتر باشد و هم کارنامۀ موفقی داشته باشد.

با وجود اینکه روز گذشته وینچنزو مونتلا، یکی از گزینه‌های فدراسیون هم به نوعی کشورمان را دور زد و به تیم سابقش فیورنتینا بازگشت و فن مارویک هم هدایت امارات عهده‌دار شد، به نظر می‌رسد تنها گزینۀ احتمالی تیم‌ملی برانکو ایوانکوویچ باشد. قطعا سرمربی وقت پرسپولیس، با توجه به صحبت‌های کاظم طالقانی،  عضو هیئت رئیسه فدراسیون دستمزدی بالاتر از کی‌روش می‌‌خواهد.

صحبت‌های کاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص سرمربی آینده تیم‌ملی:

-

تا زمانی که ما به عنوان خدمت‌گزاران مردم در فدراسیون فوتبال هستیم، افراد کوچک‌تر نسبت به مربیان و مدیران سابق را انتخاب نمی‌کنیم. قطعاً مربی بعدی تیم ملی بزرگ‌تر از کی‌روش است. البته برای انتخاب چنین فردی نیازمند بودجه و منابع مالی بزرگ هستیم که باید تأمین شود. به همین دلیل هنوز در جریان پروسه تأمین بودجه و انتخاب مربی نیستم.

-


طالقانی درباره این که چرا پیش از جدایی کی‌روش درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری نکرده‌اند هم افزود:

-

آن موقع لازم به انجام این کار نبود. از طرفی ما زمان کافی برای انتخاب سرمربی را داشتیم. وقتی کار بزرگ می‌کنید، بودجه بزرگ هم نیاز دارید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code