طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه اقدام خصمانه آمریکا

  • ۵۰

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از تهیه طرح سه فوریتی مجلس خبر داد و اظهار داشت: 

قبلا فراکسیون نمایندگان ولایی طرح دو فوریتی در محکومیت اقدامات خصمانه آمریکا تهیه کرده بود. 

وی افزود: در این طرح دو فوریتی دولت آمریکا را حامی تروریست و نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا را تروریست و  پایگاه‌هایی که در منطقه دارند را به عنوان پایگاه‌های تروریستی می‌شناسیم. 

وی ادامه داد: در طرح سه فوریتی نیز ما این حق را به نیروهای مسلح تمام کشورهای دنیا به ویژه ارتش‌های آزادیبخش و جهادی دادیم تا در برخورد با نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی، ایالات متحده و در غرب آسیا اقدام متقابل نظامی کنند. 

وی ادامه داد: همچنین طی این طرح سه فوریتی، در صورت دستگیری این افراد، آنها را جهت محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: این طرح سه فوریتی از سوی فراکسیون امید تهیه شده است که به امضای دویستن و چند نماینده رسیده است و طرح دو فوریتی نیز توسط فراکسیون نمایندگان ولایی تهیه شده و هر دو طرح به بیش از دویست امضا رسیده است بنابراین احتمالا این دو طرح ادغام  شوند. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code