درخواست غریب و جدید پرسپولیسی ها از فدراسیون و نایب رییس AFC در آستانه دیدار با الاهلی!

  • ۴۵

مشکل بازی در کشور ثالث برای تیم‌های ایرانی که با نمایندگان عربستان روبرو می‌شوند بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. بالا رفتن نرخ ارز باعث شده هزینه‌های برگزاری این مسابقات چند برابر شود. 

لابد برای همین است که ایرج عرب مدیر عامل پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواسته هزینه‌های این بازی را پرداخت کند!

درخواست عجیب و غریب و جدیدی که احتمالا به این دلیل صورت گرفته است که پرسپولیسی ها معتقدند فدراسیون باید حمیت بیشتری برای رفع این مشکل پیش بگیرد ، به ویژه اینکه در حال حاضر تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شده است ّ !

ایرج عرب امروز در یک مصاحبه رادیویی گفت:

«اگر این مسابقه در تهران برگزار می‌شد برای ما یک دهم هزینه داشت، ما یک ماه پیش به فدراسیون نامه زدیم، دو روز پیش هم نامه زدیم که هزینه‌ها را به ما بدهند چون واقعاً انصاف نیست. اگر این بازی در تهران بود ما فقط یک شب هتل داشتیم و یک یا دو شب هم هتل ناظران بود و برای استفاده از ورزشگاه آزادی هم مشکلی نداشتیم.»

 

ایرج عرب گفت:

«تیم ما دیروز به امارات رفته است. هتل، رفت و آمد، پرواز رفت و برگشت، هزینه‌های دلاری آنجا و ناظران همه این‌ها هزینه مضاعف است و البته خستگی‌ها هم به این‌ها اضافه می‌شود.ما به آقای تاج نامه زدیم که این مشکل را حل کنند خود من هم امروز برای بردن ارز به مشکل خوردم این‌ها مشکلاتی است که دیده نمی‌شوند اما ما برای اینکه فضا آرام بماند و تنش به وجود نیاید مصاحبه‌هایمان مثبت است و می‌گوییم خوب است!»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code