برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم ملی ایران را لو داد؟ + عکس

  • ۸۰

 تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار از مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 20:00 به مصاف  الاهلی عربستان خواهد رفت. میهمان ویژۀ سرخ‌پوشان در این دیدار زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی می‌باشد.

 

اکنون موضوعی که توجه بسیاری از هواداران ریزبینِ ایرانی را به خود جلب کرده است، پست برانکو ایوانکوویچ و تشکر او از دالیچ بابت حضورش در اردوی سرخ‌پوشان در دبی است. برانکو در صفحۀ شخصی خود عکسی در کنار دوست صمیمیش منتشر و در عنوان آن از پرچم ایران و کرواسی استفاده کرد، که این موضوع در فضای مجازی بازهم شایعۀ حضور دالیچ روی نیمکت تیم ملی ایران را قوت بخشید.

پست اینستاگرامی برانکو در تشکر از زلاتکو دالیچ
پست اینستاگرامی برانکو در تشکر از زلاتکو دالیچ

 

گفتنی است که سال گذشته نیز فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی را به صورت غیرمستقیم با این مربی کروات انجام داد. با این حال درنهایت دالیچ از طریق برانکو به فدراسیون اعلام کرد که به قرارداد خود با کرواسی پایبند است و قصد ندارد از سمت خود برای حضور در ایران، کناره‌گیری نکند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code