بازی با جان مردم/ تهیه کننده پیروز حناچی، کارگردان حسن روحانی

  • ۵۳

در حالی رئیس جمهور صبح فردا یکی دیگر از افتتاح های نمایشی خود را به اجرا خواهد گذاشت که این موضوع باعث تذکر جدی اعضای شورای شهر به شهردار تهران شده است.


به گزارش پایگاه خبری صراط، قرار است تا حسن روحانی صبح یکشنبه هجدهم فروردین ماه خطوط ٦ و ٧ متروی تهران را برای آخرین بار افتتاح کند اما علیخانی عضو شورای شهر تهران در نامه ای رسمی، از نقایص جدی این پروژه سخن گفته و اعلام کرده است که این خطوط متروی تهران به هیچوجه ایمنی لازم را ندارد .
علیخانی در نامه ای که به شهردار تهران نوشته از حناچی خواسته تا تائیدیه ایمنی خطوط ٦ و ٧ را به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ارسال کند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در نامه خود به عدم وجود هواکش در تونل ها ، استفاده از پست برق خطوط دیگر ، زمان طولانی سر فاصله حرکت قطارها و عدم نصب کامل هواساز در ایستگاهها اشاره کرده است.
با این وجود صبح فردا حسن روحانی خطوط ٦ و ٧ متروی تهران را افتتاح کرده که این موضوع بازی با جان مردم خواهد بود.
هنوز مشخص نیست حناچی شهردار تهران، و رئیس جمهور و مسئولان مربوطه با چه توجیهی این اقدام خطرناک را در دستور کار خود قرار داده اند؟

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code