بیانیه ستاد بازسازی عتبات عالیات در پاسخ به پیام سرلشکر سلیمانی

  • ۴۵

روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشوردر پی پیام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه مبنی بر حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و همراهی ستادهای بازسازی عتبات عالیات و اربعین کشور، برای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی پیام سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه و هماهنگی های بعمل آمده با ستاد مدیریت بحران کشور و عنایت به اعتماد مردمی و توانمندی های موکب‌های اربعین حسینی سراسر کشور، به آگاهی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می رساند:

ستاد بازسازی عتبات عالیات با فوریت نسبت به اعزام مواکب برای امداد و خدمات رسانی به مردم غیور و سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان و سایر نقاط آسیب دیده از سیل های اخیر اقدام خواهد نمود.

بدین منظور از کلیه موکب‌داران کشور دعوت بعمل می‌آید با هماهنگی و در قالب موکب‌های اربعین حسینی به ارائه خدمات میدانی به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل های احتمالی آینده اقدام نمایند.

از عموم مردم شریف ایران نیز تقاضا می‌شود کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان عزیز را از طریق سامانه *233# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور تحویل نمایند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code