عجیب و باورنکردنی؛ افشاگری زشت و توهین‌آمیز علیه وینفرید شفر+ عکس

  • ۶۳

 مجموعۀ باشگاه استقلال تهران بعد از باخت در دربی متحمل حاشیه‌های فراوانی شد و جنجال‌های عجیبی در این باشگاه شکل گرفت که ...

حتی در دیدار روز گذشته با پیکان تهران نیز به وضوح مشخص بود که بازیکنان این تیم تمرکز  کافی را برای ارائۀ یک نمایش قابل قبول ندارند.


 

این حاشیه‌ها گویا اکنون دامان وینفرید شفر، سرمربی این تیم را نیز گرفته است. قبل از دیدار با پرسپولیس یکی از  صفحات اینستاگرامی دست به افشای خبری زشت و باورنکردنی زد. به گفتۀ این صفحه که مشخص نیست چه منبعی دارد، وینفرید شفر اقدام به دادن رشوه به برخی صفحات پرطرفدار در اینستاگرام کرده است و از آن‌ها خواسته تا به تعریف و تمجید از او بپردازند.

پیام جنجالی دربارۀ شفر
پیام جنجالی دربارۀ شفر

 

البته چنین شایعۀ زشت و توهین‌آمیزی، قطع به یقین هیچ پایه و اساسی ندارد و فقط از سوی برخی اشخاص در فضای مجازی جهت تخریب سرمربی آلمانی استقلال انتشار می‌یابد و نباید هیچ استنادی به این موضوعات کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code