شوک به استقلال؛ سند اخراج شفر به زودی امضا می‌شود!

  • ۴۰

 شکست در دربی ضربه سنگینی  به شفر وارد کرد  و درگیری بازیکنان نیز  سنگینی آن را دو برابر کرد به طوری که حالا برخی هواداران استقلال به صورت جدی خواهان اخراج سرمربی تیمشان می‌دانند.



اما در این بین عملکرد فوق‌العاده تیم  پیر مرد آلمانی در نیم‌فصل دوم و مدعی بودن استقلال برای کسب عنوان قهرمانی تنها دلیل است که مدیران استقلال را برای ادامه همکاری با شفر متقاعد کرده است.


با این اوصاف هر لرزشی برای شفر پس از این به منزله پایان همکاری  با نیمه آبی پایتخت می‌باشد. استقلال امروز با سایپا بازی دارد و چند دیدار راحت دیگر نیز در وزشگاه آزادی برگزار می‌کند، کسب هر نتیه‌ای به جز پیروزی در بازی‌های باقی مانده باعث خواهد شد تا حکم اخراج این مربی امضا شود.

البته قرارنگرفتن در سکو اول جدول با وجود خرج‌های میلیاردی،بهانه لازم برای اخراج شفر را فراهم می‌آورد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code