فوری ؛ آخرین خبر از ترکیب احتمالی پرسپولیس در شهرآورد ۸۹ !

  • ۴۹

تساوی سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان، باعث شد پرسپولیسی‌ها بازی بزرگ پایتخت را به عنوان صدرنشین لیگ آغاز کنند. 

آن‌ها با بردن استقلال، می‌توانند هم بی رقیب در صدر بمانند و هم یکی از رقبای قهرمانی را کاملا کنار بزنند. شکست در این مسابقه اما، شاید آن‌ها را تا رده چهارم پایین ببرد.

چنین جدول سخت و نزدیکی، باعث می‌شود برانکو در این بازی هم از ترکیبی محتاطانه و استفاده از سرعت در خط حمله استفاده  کند. سبکی که فصل گذشته با وجود مشکلات زیاد، آن‌ها را به قهرمانی رساند و این فصل با اضافه شدن ترابی، اجرای آن‌ آسان‌تر هم شده است. پیش بینی ترکیب پرسپولیس در دروازه و دفاع، کار سختی نیست. بیرانوند مثل همیشه دروازه‌بان پرسپولیس خواهد  بود، شجاع و سیدجلال زوج تغییر ناپذیر خط دفاع هستند و در سمت راست و چپ هم با مصدومیت مصلح، گزینه‌ای جز شیری و نادری باقی نمی‌ماند.

خط حمله پرسپولیس مثل بازی‌های اخیر، از علیپور و بودیمیر تشکیل می‌شود. علیپور مهاجم ثابت برانکو در همه بازی‌هاست و بودیمیر با یک گل در لیگ قهرمانان و یک پاس گل در لیگ برتر، آنقدر بد ظاهر نشده که از ترکیب اصلی کنار برود. ضمن اینکه ایده  بردن ترابی به خط حمله موفق نبود و شریفی هم آمادگی حضور ثابت در میدان را دارد.

حضور همزمان کمال و نوراللهی در زمین، مطمئن شدن کمربندی میانی پرسپولیس برای تقابل با خط هافبک خلاق استقلال و حفظ توپ و میدان را تضمین می‌کند. ترابی هم در سمت چپ،‌ برگ برنده نیم فصل دوم برانکو در بازی‌های سخت محسوب می‌شود. نوراللهی و ترابی، ستون‌های برانکو برای پیروزی در نبردهای خط میانی و بردن مسابقه هستند. انتخاب سخت برانکو، بازی دادن به یک نفر از بین سروش و رسن برای پست هافبک تهاجمی است. سروش در بازی با نساجی عملکرد خوبی داشت و تک گل پرسپولیس را زد. با این حال، احتمالا باز هم رسن در بازی‌های بزرگ مهره ثابت برانکو خواهد بود و سروش، می‌تواند به حضور در زمین به عنوان مهره تعویضی امیدوار باشد . دو مهره خلاق، که باید با پاس‌های‌شان از رویای هت‌تریک قهرمانی محافظت کنند ، اگر چه که با توجه به حضور مستمرتر سروش رفیعی در تمرینات ( با توجه به بازی های ملی رسن در فیفا دی برای عراق) شانس سروش می تواند کمی بیشتر باشد!

شفقنا

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code