ناتوانی مسئولان برای رسیدگی به بازار گوشت/ اقدام عجیب وزیر جهاد کشاورزی!

  • ۶۰

میلاد چهاردولی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: 

 وزیر جهاد کشاورزی اخیر ابلاغ کرده که از اعزام دامپزشک به کشورهایی که از آنها گوشت وارد می شود و دارای پروتکل های بهداشتی هستند جلوگیری شود.

وی با اشاره به ناتوانی مسئولان برای رسیدگی به بازار گوشت ادامه داد: این در حالی است که به دلیل بی‌کفایتی مسئولان در تنظیم بازار گوشت، کاهش میزان تولید گوشت و افزایش قیمت آن، کشورهای وارد کننده گوشت افزایش و گستردگی پیدا کرده اند.

چهاردولی تصریح کرد: یکی از دلایل این اقدام تعجب‌آور، بالا بودن هزینه های اعزام دامپزشک عنوان شده است، این در حالی است که هزینه های اعزام دامپزشک بر عهده وارد کننده است. مگر سابقا از کشور های فاقد پروتکل بهداشتی گوشت وارد می‌شده است که پیش از این به حضور دامپزشکان نیاز بوده و اینک نیست؟!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: سوالی که مسئولان باید به آن پاسخ دهند این است که آیا چنین اقدامی با هدف کاهش نظارت بر کیفیت گوشت و تسهیل واردات به هر قیمتی است؟! آیا سلامت مردم به این راحتی باید تحت شعاع بی کفایتی در فعال کردن ظرفیت داخلی، کنترل قاچاق و تنظیم بازار شود؟

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code