این نامه رو حسن فقط بخونه!

  • ۸۷

از آنجایی ۴ تن از وزرای دولت تدبیر و امید با نگاشتن نامه ای ، با رئیس جمهور محترم درد دل کردند و به گفته برخی، دلیل این نامه نگاری در دسترس نبودن آقای رئیس جمهور می باشد،پیش بینی می شود در روزهای آینده نیز شاهد نگارش چنین نامه هایی از دیگر وزرای کابینه و دیگر مسئولان کشور به آقای روحانی باشیم.نمونه هایی از این نامه ها را که در آینده نگاشته خواهد شد با هم مرور می کنیم!!

 

حسن روحانی

حضور رئیس جمهور محترم
با سلام

آقا!! جلوی اون ۴تا وزیر رو بگیرید لطفاً؛ نوشتند که الان در رکود به سر می بریم و وارد بحران خواهیم شد!! قربانتان بروم شما که پارسال گفتید از رکود خارج شدیم. من به خاطر همین حرف شما اون نامه رو امضا نکردم. میدونم که شما راست گفتید و رکود نداریم.

بیژن زنگنه / وزیر نفت

 

حضور سرور بنده آقای روحانی
سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید حدود۱۰ کیلومتر از مسیر منتهی به ویلای بنده در شمال فاقد آسفالت می باشد. لطفا به آقای آخوندی امر بفرمائید تا نسبت به آسفالت این محدوده اقدام بفرمایند.ا

انشاالله در ویلای شخصی پذیرایی خواهید شد.

با تشکر
اسحاق جهانگیری / معاون اول محبوب شما

 

برادر گرامی آقای روحانی
سلام

نمیخواین بودجه صدا و سیما رو بدین؟!؟! این آخرین اولتیماتوم بود. حواستون هست که!! بیست و سی دست منه ها!! نجف زاده رو میفرستم سراغتونا.

محمد سرافراز / ریاست تلویزیون و رادیو (صداوسیما)

 

جناب آقای دکتر حسن روحانی عزیز
دروود

انگشت کوچیکه بنده به دلیل فشاری که آن اوبامای نامرد بر دستم وارد کرد شدیداَ درد می کند. میشه دو،سه روز برم مرخصی و سر کار نیام؟؟!!

جواد ظریف (امیر کبیر) / قهرمان ملی ایران و وزیر خارجه

 

حضور محترم آقای دکتر روحانی
سلام علیکم

به استحضار می رسانم که یک مقدار شجاعت داشته باشید؛ همه مردم می دانند (به جز کوچک زاده) که مشکلات کشور ناشی از حرفهای احمدی نژاد در مناظره سال ۸۸ با موسوی است. پس به بازگو کردن ریشه مشکلات بپردازید. با شجاعت!!

دکتر علی مطهری(فرزند شهید) / نماینده مجلس

 

جناب حجت الاسلام دکتر روحانی (دامت…)
درود بی پایان

خواستم بگم که بنده اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چون سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است. در ضمن همه ملت ایران خواهان رابطه با آمریکا هستند. باز هم در ضمن آنهایی که ادامه احمدی نزاد را می خواستند به جلیلی رای دادند و شدند ۴ میلیون ولی باز در ضمن احمدی نژاد همین الانش ۱۵میلیون رای داره و در ضمن …

صادق زیباکلام / روشنفکر

 

حضور ریاست محترم جمهوری- جناب آقای دکتر حسن روحانی
با عرض سلام و خسته نباشید

داداش داری میای خونه یه چند کیلو میوه بخر. مهمون داریم!!

حسین فریدون / برادر رئیس جمهور و دستیار ویژه

مهدی قویدل

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code