ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدرود/ رونمایی از تازه‌ وارد‌ها

  • ۴۸

 پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میهمان سپیدرود است و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف این تیم خواهد رفت و در تلاش است تا با از پیش رو برداشتن حریف خود راهی مرحله بعد شود.

سرخپوشان نخستین دیدار رسمی خود را بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی و با استفاده از بازیکنان جدید انجام خواهند داد و این بازی به نوعی رونمایی از پرسپولیسِ مدل جدید است.

ضمن اینکه در این دیدار برانکو چند بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی و مصدومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل شاهد ترکیبی جدید خواهیم بود.

در دروازه سرخپوشان به دلیل همراهی بیرانوند با تیم ملی این بازیکن استراحت می‌کند و رادوشوویچ ایفای نقش خواهد کرد.

در خط دفاع هم سرخپوشان جلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و به ناچار از محمد نادری در کنار شجاع خلیل‌زاده استفاده خواهند کرد.

در سمت راست خط دفاع مهدی شیری بازی می‌کند و سمت چپ هم در اختیار شایان مصلح است.

در پست هافبک دفاعی سرخپوشان با مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه روبرو هستند و به ناچار از نوراللهی استفاده می‌کنند که با وجود برگشتنش از اردوی تیم ملی و نیاز به استراحت باید همراه تیمش باشد.

سه هافبک رو به جلوی سرخپوشان هم عالیشاه، رفیعی و نعمتی هستند.

در کنار علیپور هم در خط حمله پس از جدایی منشا شاهد حضور بودیمیر هستیم.

Screenshot_2Tactics

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code