انحرافات آقامیری

  • ۱۹۳

سید حسن آقا میری طلبه ای که بنا بر شهادت طلاب همدرس و اساتید ایشان که با زحمت فراوان توانست دروس 6 سال ابتدایی طلبگی یعنی تا پایان لمعتین را سپری نماید و سپس رو به سخنرانی آورد و که به واسطه انتقادهای قابل توجه او در میان قشر جوان جامعه جایگاهی برای خود پیدا نمود . 

اهم شاخصه های شخص مذکور انتقادهای او میباشد و البته در کنار این انتقادها بنا بر نظر علماء و طلاب فاضل و اسلام شناسان ، به ایجاد شبهه در ذهن مخاطبان میپردازد. یعنی جناب سید حسن اقا میری مهمترین کاری که انجام میدهد مطرح نمودن شبهه هایی است که سالها توسط افراد بی دین و یا گروهها و فرقه های انحرافی مطرح بوده است حال ایشان در منبر رسول خدا با لباس پیامبر همان شبهه ها را اینبار از بلندگوی شیعه به محبان اهل بیت که آمده اند سخنان اهل را بشنود القاء مینماید . البته کم نبودند از طلاب بی سواد که بدون کسب علم و معرفت سریعا رو به منبر آوردند و دستهای پشت پرده آنان را کمک نمود و باعث انحراف جمعی فراوان شدند که میتوان به جریان بهائیت و از آن مهمتر به جریان ابوالفضل برقعی اشاره کرد .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code