اعترافات جیسون رضاییان را پخش کنند؛ جزئیات را نمی توانم بگویم!

  • ۴۷۳

نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواستار پخش اعترافات جیسون رضاییان از رسانه ملی شد و پخش این اعترافات را آشکارکننده بسیاری از مسائل مهم عنوان کرد. 
 

 حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران با ابراز تعجب از موضع‌گیری یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا در خصوص جیسون رضاییان اظهار داشت: این مقام آمریکایی ادعا کرده بود که رضاییان 200 روز در ایران بدون دادگاه در زندان بوده، اما اگر مقامات آمریکایی اعترافات وی پیرامون اقدامات کشورشان و فعالیت‌های جاسوسی که برای ضربه زدن به ملت ایران داشته را استماع کنند، علت حضور وی در ایران را خواهند فهمید. 
 
وی از صدا و سیما خواست تا اعترافات جیسون رضاییان را پخش کند و در همین زمینه افزود: با پخش اعترافات جیسون رضاییان بسیاری از مسائل مشخص خواهد شد، زیرا وی در اعترافات خود گفته چه اقداماتی در ایران انجام داده است. 

اعترافات جیسون رضاییان را پخش کنند؛ جزئیات را نمی توانم بگویم!


نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوال مهم این است که چه کسی حامی جیسون رضاییان بوده که وی توانسته در قالب خبرنگار واشنگتن پست از نقاط حساس کشورمان بازدید کند، هر چند رضاییان بعد از بازدیدهای خود گزارش‌های نیمه‌ مثبتی را در واشنگتن‌ پست به چاپ رساند، اما هدف اصلی از این بازدیدها گزارش‌های به چاپ رسیده نبوده است. 
 
رسایی با بیان اینکه هدف اصلی رضاییان از حضور در ایران طراحی و برنامه‌ریزی برای فشار بیشتر به صنایع کشورمان در حوزه‌های مختلف بوده است، تصریح کرد: من بیش از این نمی‌توانم به جزئیات موجود اشاره کنم، اما در نهایت ما منتظریم تا اعترافات جیسون رضاییان که دارای نکات مهمی است، از صدا و سیما پخش شود. 
 
وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شکایتی پیرامون موضوعی که آقای رحیمی طبق آن مدعی شده به 170 نماینده پول داده‌، به کمیسیون اصل 90 رسیده است، گفت: تا این لحظه من اطلاعی از اینکه چنین شکواییه‌ای به کمیسیون رسیده ندارم، البته وظیفه کمیسیون اصل 90 رسیدگی به طرز کار دستگاه‌هاست و این موضوع مسئله‌ای نیست که این کمیسیون بخواهد به آن رسیدگی کند و در واقع قوه قضائیه مرجع رسیدگی به این موضوع است. 
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه درخواست ما از دستگاه قضا این است که با حساسیت و توجه به موضوع یاد شده رسیدگی کند، بیان داشت: کمک مالی گرفتن در ایام انتخابات چه انتخابات ریاست جمهوری، چه شوراها  و چه مجلس امر رایج و متداولی است، اما به هر صورت این اقدام اگر از منبع ناسالم و یا در قبال تعهداتی صورت گرفته عمل مجرمانه‌ای محسوب می‌شود که باید با آن برخورد شود. 


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code