احمد توکلی: نمک‌گیر شدن نمایندگان، وامدار شدن آنها را به دنبال دارد

  • ۱۷۳

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز درخصوص اظهارات برخی نمایندگان مبنی براینکه پول دریافتی نمایندگان از محمدرضا رحیمی در مقایسه با هزینه های انتخاباتی مبلغ ناچیزی بوده است، گفت: مبلغ این پول هر مقداری باشد حرام است و برای سلامتی نظام اسلامی مضر و خیانت به کشور است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تلاش برای خریدن نمایندگان و اعمال نقوذ بر آنان، فاسد ترین کاری است که ممکن است صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته توجه کرد که ما باید اطلاع دقیق داشته باشیم که هر فرد چقدر در این زمینه نقش داشته است. مثلا مقصر است، قاصر است یا مطلع است و ... ولی از نگاه من این مسئله یک کار خیانت گونه است.

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا این پول‌ها می‌تواند زمینه ساز وامدار شدن نمایندگان مجلس به اشخاص و گروه ها شود، گفت: این مسئله بستگی به روحیه نمایندگان دارد. قطعا نمک گیر شدن، وامدار شدن را در پی خواهد داشت. تنها عده‌ قلیلی وجود دارند که وقتی پولی می‌گیرند، وامدار نمی‌شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به ضرورت انتشار اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند، گفت: قطعا باید این کار انجام شود و من از قوه قضائیه می‌خواهم این مسئله را پیگیری و این اسامی را منتشر کند.

وی در بخشی دیگر از گفتگوی خود در خصوص روند در پیش گرفته شده در جریان اصولگرا برای رسیدن به وحدت، اظهار داشت: برای رسیدن به وحدت هنوز دیر نشده است و الان وقت مناسبی برای این کار است.

توکلی همچنین در واکنش به سخنان باهنر در مورد ائتلاف اصولگرایان با اعضای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس دهم، افزود: الان وقت فکر کردن و سخن گفتن در مورد مسائل اساسی و مهم تر است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code