رحیمی علیه خاتمی پوستر چاپ می کرد ؟

  • ۱۵۵

قائم مقام حزب اعتماد ملی از ماجرایی یاد می‌کند که در زمان استانداری رحیمی در استان کردستان صورت گرفت و در آن به دستور وی در سال 76علیه سیدمحمدخاتمی پوسترهایی به هزینه بیت‌المال چاپ شده بود.


با اعلام حکم محکومیت محمدرضا رحیمی به پنج سال زندان و پرداخت جریمه و رد مالی نزدیک به 4 میلیارد تومان حتی احمدی‌نژاد نیز حاضرنشد برای دفاع از وی وارد صحنه شود. در این حال برخی انتقادات به اصلاح طلبان مطرح می‌شود که رحیمی دوران سیاست‌ورزی اش را با آیت الله هاشمی و استانداری کردستان آغاز کرده است. اما اصلاح‌طلبان این انتقادات را وارد نمی‌دانند.
حجت‌السلام رسول منتجب نیا که با ایسکانیوز خبرگزاری نزدیک به دولت مصاحبه کرده است با توجه به انتقاداتی که به اصلاح طلبان درباره نزدیکی رحیمی به‌ آنها صورت گرفته است به پاسخگویی پرداخته است. در این میان او به خاطره مهمی اشاره می‌کند. خاطره‌ای که به سال 1376 باز می‌گردد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفته: من شاهد عینی این قضیه هستم. دور روز مانده به انتخابات خرداد 76 به سنندج سفر کردم. زمانی که رحیمی استاندار آنجا بود. از طریق دستگاه های اطلاعاتی و منابع قضایی مطلع شدیم که در استانداری محلی به چاپ و تکثیر پوسترهایی علیه آقای خاتمی اختصاص یافته است. پوسترهایی ناشایست و بسیار زشت از اقای خاتمی که در آنجا تهیه و نقاشی می شد حتی به صورت کاریکاتور ترکیبی و مونتاژ تکثیر و توزیع می کردند.
منتجب نیا ادامه داد: شب پنج شنبه (شب انتخابات) که فردایش تبلیغات ممنوع بود این دفتر از طریق مراجع قضایی در استانداری شناسایی و ثبت و ضبط شد. اگر اشتباه نکنم بیش از 40 هزار نسخه از پوسترهای مستهجن علیه  سید محمدخاتمی در حالی که در حال توزیع بود ضبط شد و به دنبال ان، کارهای زشت دیگری هم انجام می گرفت. بعد از انتخابات و پیروزی خاتمی دفتر ریاست جمهوری از وی شکایت کرد و وکلایی تعیین کردند تا شکایت را دنبال کنند و مدارک هم مشخص بود مدارکی که از استانداری گرفته شده بود که  به دستور و  زیر نظر شخص رحیمی بود.
او با بیان اینکه رحیمی را چند جلسه محاکمه کردند ادامه می‌دهد: «روزی که قرار بود دادگاهی شده و رای دادگاه برای وی صادر شود، توصیه کردند قاضی در دادگاه حضور نیابد، با اینکه وکیل  خاتمی به سنندج رفت و در دادگاه همه حضور داشتند، بنا به دستور، قاضی تمارض کرد و خود را به کسالت زده بود و جلسه دادگاه به هم خورد.
وی افزود: «نگذاشتند دادگاه تشکیل شود و الا مجازات سختی در انتظار رحیمی  بود. بعد از قضایای به هم خوردن دادگاه  خاتمی دستور داد تا قضیه فیصله پیدا کند چراکه گویا آقایان نمی خواهند که دادگاه تشکیل شود و خاتمی رئیس جمهور وقت رضایت داد که پیگیری نشود.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code