رفیق‌دوست: آرزویمان جنگ با اسرائیل بود که با اقدام اخیر این راه باز می‌شود

  • ۱۴۴

خبرگزاری فارس، نوشت: محسن رفیق‌دوست اولین وزیر سپاه و رئیس اسبق بنیاد مستضعفان و جانبازان در مراسم گرامیداشت شهدای حزب‌الله در سوریه که امروز (چهارشنبه) در دفتر حزب‌الله در تهران در حال برگزاری است، گفت: زمانی که با عراق که به نیابت از دنیای استکبار با ما می‌جنگید در حال جنگ بودیم، آرزو می‌کردیم که راه باز شود تا بتوانیم با رژیم اسرائیل نیز بجنگیم که این اتفاق (حمله اخیر رژیم صهیونیستی) راه را برای ما باز می‌کند.

رفیق‌دوست: آرزویمان جنگ با اسرائیل بود که با اقدام اخیر این راه باز می‌شود

 رفیق‌دوست در پاسخ به این سؤال که آیا این اتفاقات باعث ضعف و فروپاشی رژیم اسرائیل نخواهد شد؟ خاطر نشان کرد:‌پس از نبردهای 33 و 22 روزه لبنان و غزه چیزی از رژیم اسرائیل باقی نمانده و همین نام نیز به زودی از بین می‌رود.

سردار ایزدی: صهیونیستها منتظر واکنش شدیدی باشند

سردار سرلشگر مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی ستاد نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: شهید الله‌دادی از کسانی است که واقعا خودش را شناخت و این توفیق را پیدا کرد که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حضور سردار الله‌دادی در لشگر ۴۱ ثارالله گفت: این لشر یکی از لشکر‌های موفق ایران در دفاع مقدس بود و زمانی که دشمن نام این لشکر را می‌شنید بر خود می‌لرزید و الله‌دادی در این لشکر رزمید و ایثار کرد و پیروزی را برای اسلام به بار آورد. ایزدی ادامه داد: سردار الله‌دادی دغدغه این را داشت که راه پرافتخار امام و رهبری را پس از جنگ نیز ادامه دهد و در مناطقی که برای تداوم انقلاب اسلامی موضوعیت داشتند خدمت کرد و به کمک مردم خداجوی لبنان و سوریه رفت و کمک فکری می‌کرد و به دنبال این بود مسیری که شهدا باز کرده‌اند را تداوم بخشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حرکت رزمندگان اسلام در لبنان که مرز رژیم صهیونیستی و سوریه است، پشتوانه‌ای برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و سردار الله‌دادی اجر خود را در مرزهای اشغالی با مجاهدتش گرفت و شهید شد. وی افزود: الله‌دادی اولین سرداری است که با موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و دوستانش آماده‌اند تا راه پرافتخار‌ش را ادامه دهند و خدشه‌ای با این اقدامات تروریستی در مسیر شهدا و رزمندگان وارد نمی‌شود. ایزدی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و نسل‌ سومی‌های انقلاب در صحنه‌های مختلف آماده شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب هستند و این اقدام تروریستی جوانان فلسطینی، لبنانی و سوری را به حرکت در آورده است.

ایزدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها اعلام کردند که از حضور سردار الله‌دادی در این جمع مطلع نبوده‌اند گفت: دشمنان ما کسانی هستند که به هیچ ارزشی پایبند نیستند، آنها می‌دانستند که این مجموعه ترکیب مقدس ایرانی، لبنانی و سوری است و جبهه مقاومت است. آنها فکر می‌کردند به نتایج بالایی می‌رسند اما اکنون که می‌دانند با عکس العمل شدیدی مواجه خواهند شد و چون در ذات آنها ترس است این مطالب را می‌گویند. رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت می‌گیرند.

ایزدی تاکید کرد: عکس‌العمل ایران دفاع از جبهه مقاومت است و خود مردم منطقه به آن پاسخ می‌دهند. وی تصریح کرد: این اتفاق در سوریه که فعلا درگیری مستقیمی با اسرائیل ندارد صورت گرفته و کاملا معنا دار است و اظهارات صهیونیست‌ها تبلیغات مذبوحانه‌ای است. ایزدی گفت: حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ماهیت این جریان‌هاست و ایران تنها کمک مستشاری می‌کند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code