نجابت: یک چشم اصولگرایان در انتخابات باید به جامعتین باشد

  • ۸۸
حسین نجابت، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد رهبریت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین در تحرکات سیاسی اصولگرایان، به نامه نیوز گفت: جامعه مدرسین تشکیلاتکاملا فرهنگی و سیاسی است، در جامعه مدرسین همه اعضا بلا استثناء مجتهد هستند. جامعه روحانیت مبارز نیز نقش سیاسی پررنگتری نسبت به جامعه مدرسین دارد. در کل اما هر دوی این تشکلها از جبهه اصولگرایی قابل تفکیک و جدا شدن نیستند.
وی تصریح کرد: جامعتین چه در صحنه فعالیتهای سیاسی حضور داشته باشند چه در پشت صحنه باشند، اصولگرایان حکمیت و هدایت آنها را می پذیرند. البته در مواردی این حکمیت قابل بحث است ولی جامعتین همواره نقش محوری در بین اصولگرایان داشته و دارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید براینکه جامعتین در ادوار انتخاباتی گذشته نقش حداقلی و حداکثری داشته اند، خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف ازانتخابات مجلس و خبرگان تا ریاست جمهوری نقش جامعتین متفاوت بوده است ولی حضور آنها همواره موجب دلگرمی اصولگرایان بوده است.

وی افزود: البته اینکه ما از نقش جامعتین در بین اصولگرایان به عنوان بزرگترهای اصولگرایان نام می بریم باید مبتنی بر مکانیزمی مشخص و روشن باشد والا جمله ای کلی و مبهم خواهد بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایی گفت: نمی‌شود نگاه جامعه مدرسین و جامعه روحانیت را از جبهه اصولگرایی جدا دید بلکه باید یک چشم جبهه اصولگراها در تصمیمات انتخاباتی و سیاسی به جامعه مدرسین و جامعه روحانیت باشد و این یک اصل است.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code