مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!

  • ۱۳۸

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالی‌باف در سال 92، و معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور حسن روحانی در سال 93، مدتی است تصمیم گرفته تا سیاست سکوت را اتخاذ کرده و در دفتر کار خود حاضر نشود.



بر اساس اخبار رسیده به صراط، گفته می شود پرویز اسماعیلی از مدتی قبل، به دلیل برخی اختلاف‌نظرها، به حالت قهر در محل کار خود حاضر نشده است.

یار غار قالی‌باف از دفتر روحانی قهر کرد
اسماعیلی در نشست خبری حسن روحانی در استان خراسان رضوی/ 16 شهریور 93
حسن روحانی پس از این سفر استانی، به استان‌های زنجان، گلستان، خراسان جنوبی و بوشهر نیز سفر کرده است اما تصویری از اسماعیلی در این سفرها، در سایت ریاست جمهوری وجود ندارد.


یار غار قالی‌باف از دفتر روحانی قهر کرد
اسماعیلی در کنار محمد نهاوندیان در نمایشگاه مطبوعات/ 22 آبان 93


یار غار قالی‌باف از دفتر روحانی قهر کرد
حضور اسماعیلی در دیدار نهاوندیان با وزیر خارجه بنین/ 27 آبان 93
از تاریخ فوق به بعد، تصویری از اسماعیلی در برنامه های کاری حسن روحانی یا محمد نهاوندیان در سایت ریاست جمهوری دیده نمی‌شود.


گفته می‌شود خبر قهر اسماعیلی حتی به شخص رییس‌جمهور نیز رسیده و روحانی بدون توجه، به این موضوع واکنشی نشان نداده است.


غیبت معاون ارتباطات دفتر رییس‌جمهور به اندازه ای جدی است که او قید همراهی با تیم روحانی را در سفرهای اخیر استانی رییس‌جمهور زده است.

پرویز اسماعیلی، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر در اردیبهشت 92، طی حکمی از سوی محمدباقر قالی‌باف به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی او منصوب شده بود.

یار غار قالی‌باف از دفتر روحانی قهر کرد
پرویز اسماعیلی در کنار محمدباقر قالی‌باف، هنگام ورود به وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 92


یک سال بعد در اردیبهشت 93، اسماعیلی در خبری غیرمنتظره، توسط محمد نهاوندیان به سمت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور روحانی منصوب شد.

خبر انتصاب سخنگوی ستاد قالی باف به یک سمت رسانه ای در دفتر حسن روحانی به اندازه ای شگفت آور بود که خود اسماعیلی مجبور شد درباره آن در صفحه فیسبوکش توضیح دهد. اسماعیلی نوشت: "به خداوندی که به آشکار و نهانِ همه ما آگاه است؛ شهادت می دهم که نه دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، نه رئیس دفترِ گرامی ایشان دکتر نهاوندیان و نه احدی از مسئولین ارشد دولت، حتی یک درخواست و توصیه سیاسی در قبال پذیرش این مسئولیت توسط حقیر نداشتند. از من نخواستند سلیقه سیاسی ام را عوض کنم و یا به احدی از چهره هایِ خدوم نظام بی وفایی کنم."

او همچنین با ستایش اعطای سمت به او در دولت روحانی نوشت: "به یک نکته بدیع توجه کنید. به سایر کشورها کاری ندارم. آیا در تاریخ 35 ساله اخیر، سابقه دارد که یک رئیس جمهور «قلبِ نظام ارتباطی» خود و دولتش را در اختیار سخنگویِ جدی ترین رقیب انتخابی خود قرار دهد و همراه نزدیکِ رقیب سیاسی اش را تا این حد محرم بداند؟ این حد از تعامل با رقیب، کم نظیر و فی نفسه ارزشمند است. و اینکه مهمترین رقبای انتخاباتی هم نیروهایِ توانمند را به یاری دولت تشویق می کنند، پاسخی نیکو به همین نگرش است."

با این تفاسیر و با وجودی که حال و روز رسانه های وابسته به دولت وخیم و با گذشت بیش از یک سال و نیم از روی کار آمدن مردان تدبیر و امید! همچنان تشکیلات رسانه ای دولت یازدهم با مشکل مواجه بوده و صدای یکنواختی از درون آن شنیده نمی شود غیبت معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور عجیب به نظر می رسد .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code