رئیسی: بصیرت مردم نسبت به فتنه 88 تاثیرگذار بود

  • ۱۳۳

دادستان کل کشور گفت: آن‌چه که نسبت به فتنه 88 و فتنه‌گران تأثیرگذار بود، بصیرت مردم، خشیت از خداوند، نترسیدن از غیر خدا، بصیرت آفرینی و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود.

20-390.jpg

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران، اظهار کرد: شما در فتنه 88 دیدید که اگر دلدادگی مردم به خداوند، بصیرت آنها و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود، وضع کشور ما اکنون این‌گونه نبود. چرا که دشمن تصورش این بود که می‌تواند این نظام شهیدپرور، بصیرت آفرین و نظام تربیت یافته و متصل به عاشورا و اربعین حسینی را برهم بزند.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که ما امروز گرفتار جاهلیت مدرن هستیم، ادامه داد: همان جاهلیت قدیم امروز با روش مدرن و با استفاده از دانش، فناوری‌ها و سلاح‌های هسته‌ای به میدان آمده است. جریان جاهلیت قدیم حقوق انسان‌ها را تضییع می‌کند و امنیت جامعه را از بین می‌برد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: بدترین جنایت‌هایی که در بشریت صورت می‌گیرد به دنبال جاهلیت مدرن است.

رئیسی یادآور شد: پس از جنگ جهانی دوم تنها سه هفته بود که در دنیا جنگ وجود نداشت. اما پس از آن همیشه در دنیا جنگ بوده و ما در همه این موارد دست نظام سلطه آمریکا را می‌بینیم. هزینه‌های 600 میلیون دلاری سالانه این کشور گواه این حقیقت است.

وی ادامه داد: چند روز گذشته مقام معظم رهبری موضوع سبک زندگی انسانی را مطرح کردند و حقیقتاً تنها راه سعادت جامعه همان سبک زندگی نبوی، حسینی و فاطمی است که باید آن را در تمامی ابعاد جامعه حاکم کنیم و باید سه سطح بینش،‌ گرایش و کنش را در این سبک زندگی عملیاتی کنیم.

دادستان کل کشور افزود: امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری آن را هشدار داده بودند و ما آثارش را اکنون می‌بینیم درصدد از بین بردن سبک زندگی انسان‌هاست. سکولاریزه کردن جامعه و دور کردن خدا از زندگی مردم خطری جدی است که مقام معظم رهبری آن را هشدار داده بودند.

ادامه دارد...

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code