قرار بود همه به نفع حداد عادل کنار بکشند

  • ۱۰۶

حجت الاسلام جعفر شجونی به روزنامه اعتماد گفت:
قرار بود همه به نفع حداد عادل کنار بکشند

* بزرگ‌ترین ضربه‌یی که جریان اصولگرایی (درسال92) متحمل شد، به دلیل گوش ندادن به حرف و مصلحت بزرگان و اجماع شخصیت‌ها بود. در انتخابات ٩٢ نفر اصلی ما آقای حداد عادل بود و باقی کاندیداها قرار بود کنار بکشند اما به قولی که داده بودند عمل نکردند و ما متاسفانه شاهد پخش شدن رای بدنه اجتماعی اصولگرایی بودیم. البته به عقیده من این مساله در آینده قابل جبران است و در این زمینه نیز کارهایی انجام داده‌ایم. باید بتوانیم از این عقب‌افتادگی که اصولگرایان به دلیل مدیریت نادرست خود داشتند، برای آینده عبرت بگیرند و از تجربیات خود برای آینده نردبانی بسازند. 
 
*اعتدال به عقیده من یک کلمه نیمه‌کاره است. در قرآن هم اعتدال هست و هم غلظت و شدت. در زمان حضرت علی نیز اعتدال کلامی بود که ابوموسی اشعری در مقابل علی آورد و علی را خانه‌نشین کرد و حضرت علی را تندرو معرفی کرد. در حالی که امیرالمومنین تندرو نبودند. علی واقع‌بین و حقیقت‌خواه بود. به عقیده من سیاستمداران در طول تاریخ از این الفاظ برای مقاصد خود استفاده کرده‌اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code