به‌جای توجیه، بگویید عذرخواهی کنند!

  • ۱۴۹

درخواست های متعدد از حسن روحانی برای اقدام عملی(!) برای رفع حصر سران فتنه،  در سال اول ریاست جمهوری او موج روزافزونی داشت و این موضوع تا بدانجا پیش رفت که شخص رییس جمهور مجبور شد در مواردی به این موضوعات پاسخ دهد.


در این میان، چند اظهارنظر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه موضوع "رفع حصر در دستور کار دولت است" و تاکید بر اینکه دولت به جای حرف زدن در این خصوص عمل می کند، حامیان فتنه را امیدوار نگاه داشته است.

این درخواست ها اخیرا با اظهارنظر محمدرضا عارف و بیانیه دفتر او، که با برداشت عجیب و گزینشی او از بیانات مقام معظم رهبری همراه بود، دوباره وارد فضای رسانه ای کشور شد.

عارف بدون توجه به بیانات متعدد مقام معظم رهبری درباره خیانت بزرگ فتنه، به توجیه اقدامات سران فتنه دست زده بود.

حال در این میان، سوالی که وجود دارد این است که آیا بهتر نیست حامیان و دوستان سران فتنه، به جای توجیه اقدامات ضدملی رخ داده در فتنه، دوستانشان را به عذرخواهی از پیشگاه ملت و توبه ترغیب کنند تا از این طریق شاید راهی برای بازگشت آنها وجود داشته باشد؟ آیا دست برداشتن از این لجبازی، دست کم بارقه های امید را برای نجات دوستانشان زنده نمی‌کند؟

اگر پاسخ واقع بینانه به این پرسش مثبت است، و آنها همچنان مصمم به توجیه خیانت فتنه هستند، آیا این فرضیه که عده ای حامیان فتنه، حتی به رفع حصر سرانشان نیز راغب نیستند، تقویت نمی شود؟!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code