سید حسن نصرالله: با تمام توان برای توافق سوری-سوری تلاش خواهم کرد

  • ۹۳

به نقل از پایگاه الخبرپرس:  "هیثم المناع"،  رئیس هیئت هماهنگی ملی سوریه در دیدار با نمایندگانی از نیروهای ملی سوریه در قاهره به نقل از "سید حسن نصرالله"، گفت: طرح کنونی همانا تخریب سوریه است اما ما در حزب الله به صراحت در مقابل این طرح مخرب خواهیم ایستاد؛ سوریه قدرتی بازدارنده و مقاوم است؛ هر نظامی باید بر اساس پایگاه مردمی گسترده‌ای که هم در گذشته و هم در حال حاضر ثابت شده، ساخته شود؛ مهم‌ترین حمایت از هر نظامی به پایگاه مردمی آن بازمی‌گردد.


دبیرکل حزب الله با تاکید بر اینکه من با تمام توان برای توافق سوری-سوری تلاش خواهم کرد؛ من از طریق رایزنی‌ها و دیدارهایی که با "بشار اسد" و معاونانش داشتم این رویکرد را احساس کردم؛ سوریه تخریب شده و الان به فرزندانش نیاز دارد.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code