درخواست اسد برای ملاقات با آمریکایی‌ها

  • ۱۰۴
درخواست اسد برای ملاقات با آمریکایی‌ها
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص‎؛ بوگدانف نماینده پوتین در امور غرب آسیا که در حال حاضر در سوریه به سر می برد مدعی شده است بشار اسد رئیس جمهور سوریه از وی درخواست کرده است که ملاقاتی بین نمایندگان دولت سوریه و آمریکا در مسکو ترتیب دهد‎. در همین حال، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور آمادگی دارد نشستی را با حضور مقام‌های سوری و آمریکایی در مسکو برگزار کند. میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که این کشور آماده است در صورت درخواست دمشق نشستی را میان مقام‌های آمریکا و سوریه در مسکو برگزار کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چنانچه سوری‌ها از مسکو درخواست کنند، ما این مساله را با طرف آمریکایی و دیگر جناح‌ها در میان خواهیم گذاشت. شبکه تلویزیونی المنار نیز پیش‌تر گزارش داد، بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد و وی را در جریان همه دیدارهایی که در چارچوب تلاش‌های مسکو برای توقف اقدامات تروریستی در سوریه و برگزاری گفت‌وگوی سوری- سوری انجام داده است، قرار داد. پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که واشنگتن باید در مبارزه با داعش در سوریه از طریق تماس مستقیم با دولت اسد همکاری داشته باشد اما طرف آمریکایی موکدا دولت اسد را مشروع نمی‌داند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code