کسانی را اجیر کردند تا شعار "نه غزه نه لبنان" بدهند ولی جوانان ما عکس حاج‌قاسم را روی سینه می‌زنند

  • ۱۵۸
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماعی 10هزار نفری اعضای بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور که در میدان فلسطین تهران برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان پژواک پیام نورانی حضرت زینب(س) هستند، گفت: مردان بسیجی امروز آمده‌اند تا کاخ یزیدیان را با خاک یکسان کرده و انتقام خون عدالت‌خواهان تاریخ را از ظالمان بگیرند.


وی با اشاره به رابطه بی‌نظیر بسیجیان و امام امت در دوره‌های مختلف اظهار داشت: محبت و مودت ملت ما نسبت به رهبری نتایج درخشانی را به ارمغان آورده است و امام راحل نیز تأکید کردند که پیروزی ملت ما به ایمان و انگیزه الهی و وحدت مردم بستگی دارد و بسیج تجلی این دو اصل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای بسیج طی 36 سال گذشته اظهار داشت:‌ ما در عرصه سیاسی استقلال، عزت، در عرصه امنیتی آرامش بی‌نظیر با وجود شرارت‌ها در منطقه، در زمینه دفاعی یک قدرت شکست‌ناپذیر و در اقتصاد در صف کشورهای در حال پیشرفت قرار داریم و این از برکات بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کوردل بسیج و ملت ما هر عملی علیه بسیج انجام می‌دهند نتیجه عکس می‌گیرند، گفت: دشمنان ترور و جنایت می‌کنند و از دل آن یک نیروی بی‌نظیر به نام بسیج متولد می‌شود و در ادامه ما را تحریم می‌کنند ولی علم و تکنولوژی ما شکوفاتر می‌شود؛ آنها تلاش می‌کنند ملت ایران را منزوی کنند ولی ملت ایران به محبوب‌ترین ملت‌ها تبدیل می‌شود.

سردار نقدی اظهار داشت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب صعود مستکبرین جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع پرونده‌ای هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: دشمنان در ادامه شرارت‌های خود بازی هسته‌ای را به راه انداختند و تصور می‌کنند اگر مذاکره‌ فرسایشی را آغاز کنند می‌توانند ملت ما را خسته کرده و از مسیر خود پشیمان کنند.

وی با بیان اینکه ملت ما از وحدت و انسجام خود و پیروی از رهبری چیزی جز پیروزی ندیده تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند با مذاکرات فرسایشی ملت ایران را به زانو در خواهند آورد ولی بدانند که ملت ایران همانگونه که صدام جنایتکار توطئه‌های منافقین و فتنه را دفع و دفن کرد تا رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا را دفن نکند از پا نمی‌نشیند.

سردار نقدی با اشاره به توطئه‌های امریکا در منطقه و به کار گیری تروریست‌های تکفیری برای اقدام علیه مسلمانان اظهار داشت: اگر بنا ندارید از درس‌ها و تاریخ ذلت‌بار خود درس بگیرید و نیروهای نظامی شما از ترس به کنجی خزیده‌اند و توان مقابله با دنیای اسلام را ندارند و شما دست به دامن تروریست‌های تکفیری منحوس شده‌اید و آنها را برای جنگ نیابتی اجیر کرده‌اید باید بدانید که بسیجیان در جلوی شما صف کشیده‌اند.

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:‌ بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

وی با اشاره به تحرکات فتنه‌گران در فتنه 88 افزود: شما افرادی را اجیر کردید که شعار نه غزه و نه لبنان سر بدهند ولی نتیجه آن امروز این شد که جوان ایرانی عکس سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی را روی سینه‌اش می‌زند و جوانی که در عرصه قهرمانی ورزش مدال آورده این مدال را به سردار سلیمانی اهداء می‌کند.

وی ادامه داد: معنای این رفتار ورزشکار جوان ایرانی این است که سردار سلیمانی وجه تمایزی با دیگر سرداران دارد و وجه تمایز این سردار اسلام در این است که او در میدان جهاد برای آزادی قدس در خط مقدم است.

سردار نقدی خطاب به دشمنان تصریح کرد: دشمنان بزدل بدانند که ملت ایران با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سران امریکا امروز در حالی مدعی دموکراسی هستند که ملت آنها حتی حاضر نیستند پای صندوق‌های رأی بروند و حالا به ایران نگاه کنید و با ماهواره‌های خود از این تجمع بسیجیان در این نقطه و دیگر نقاط کشور عکس بگیرید.

سردار نقدی خطاب به سران امریکا توصیه کرد: اگر می‌خواهید عمر رژیم منحوس خود را چند وقتی دیگر ادامه دهید باید پایگاه‌های نظامی خود را از منطقه و کشورهای اسلامی جمع کرده و رژیم صهیونیستی را رها کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران و بسیجیان مصمم هستند نماز فتح و پیروزی را به امامت امام خود در مسجد الاقصی اقامه کنند.
منبع: فارس
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code