انفجار هواپیما نیروی انتظامی در آسمان + اسامی جانباختگان حادثه

  • ۱۴۰

 هنوز علت انفجار این هواپیما در آسمان مشخص نشده است اما ساکنان محلی انفجار آن را تایید کردند

اولین خبر در ساعت 23:38 دقیقه شنبه ١٩ مهرماه ٩٣ مخابره شد. خبری که اطلاع میداد یک هواپیمای  ناجا با هفت سرنشین از رادار محو شده است. این هواپیما از در مسیر تهران زاهدان در حال پرواز بود که حوالی کرمان از رادار محو شد.
در پی این حادثه چندین تیم امداد و نجات از استان‌های اطراف عازم منطقه‌ای به نام گراقه مابین نصرت‌آباد و سیستان شدند تا لاشه این هواپیما را پیدا کنند.
در خبرهای اولیه که فارس منتشر کرد، گفته می شد که احتمال انفجار این هواپیما در آسمان وجود دارد.
در پی وقوع این حادثه جلسه‌ای مشترک میان مدیریت بحران کشور و مقامات سازمان امداد و نجات برگزار شد تا علت وقوع حادثه مورد بررسی قرار گرفته و جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما ادامه یابد.
یک ساعت بعد یعنی ٣٢ دقیقه بامداد روز ٢٠ مهرماه، فارس گزارش داد که برخی از هالی ساکن در حوالی منطقه نصرت‌آباد زاهدان انفجار هواپیما را تأیید می‌کنند. آخرین خبرها همچنان حاکی از ارسال نیروهای ادامه برای یافتن لاشه منفجر شده هواپیما بود.
ده دقیقه بعد اولین خبرها از اسامی سرنشینان این هواپیما منتشر شد. در همان دقایق اولیه یک منبع آگاه  و نزدیک به نیروی انتظامی به فارس خبر داده بود که سردار صادقی، از معاونین بازرسی ناجا در این هواپیما حضور داشت.
علاوه بر سردار صادقی جانشین پلیس امنیت، سرهنگ خرسندی از معاونت پیشگیری، سرهنگ درودگر از عملیات ناجا، یک نفر از کارمندان نیروی انتظامی، سه نفر خدمه و خلبان و کمک خلبان سرنشینان هواپیما بوده اند.
گزارش‌ها حاکی از این بود که این گروه به دستور فرمانده نیروی انتظامی برای بررسی حادثه سراوان  از تهران عازم زاهدان بودند.

ساعت 1:32 دقیقه بامداد سایت ندای زاهدان خبر داد که لاشه هواپیمای توربو کوماندور متعلق به نیروی انتظامی در ارتفاعات سبز پوشان زاهدان پیدا شد.
یکی از نیروهای امدادگر در همین زمینه گفت که لاشه این هواپیما در ارتفاعات سبزپوشان منطقه چاه رحمان بخش کورین پیدا شده است. منطقه چاه رحمان در فاصله حدود 100 کیلومتری شمال غرب زاهدان واقع شده است.
هنوز مشخص نیست این هواپیما چرا دچار انفجار در روی هوا شده است. آیا حمله تروریستی باعث انفجار آن شده یا یک نقص فنی این اتفاق را رقم زده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code