کم مانده بود پای ضد انقلاب هم به پرسپولیس باز شود که باز شد

  • ۳۱۸

 امیرحسین جهانشاهی در مصاحبه با سایت دلتا وابسته به محافل صهیونیستی اعترافات تکان دهنده ای در مورد ارتباطش با باشگاه پرسپولیس کرده است.

ارتباط با پرسپولیس از رویانیان شروع شد و پروین، رحیمی و سیاسی نفرات بعدی بودند

جهانشاهی گفته است که بدلیل علاقه ای که به باشگاه پرسپولیس داشته اکنون قریب به 5 سال است که به عنوان مشاور بازرگانی و بین المللی باشگاه مشغول به فعالیت است و این ارتباطات با باشگاه از زمان آقای رویانیان آغاز گردیده است.

جهانشاهی همچنین ادعا میکند که عمده ارتباطاتش با باشگاه پرسپولیس از طریق دوست نزدیکش که به عنوان مشاور باشگاه پرسپولیس فعالیت داشته است و با آقای رویانیان شروع شده و بیشترین تماسها را با آقای رویانیان داشته است که بعد از آن هم آقایان علی پروین و رحیمی سرپرستان و مدیران وقت باشگاه پرسپولیس علاقه مند بوده اند که این ارتباطات را تحکیم بدهند.

یه گفته وی این اتفاقات باعث گردید که آقای سیاسی هم پیگیر موضوع باشد و با هماهنگی من ترتیب ملاقات با آقای پرز رئیس باشگاه رئال مادرید داده شده است. 

ارتباط با پرسپولیس از رویانیان شروع شد و پروین، رحیمی و سیاسی نفرات بعدی بودند

او در مورد اهدافی ایجاد این ارتباط بین باشگاه رئال مادرید و باشگاه پرسپولیس می گوید که ارتباطات برای باشگاه رئال مادرید بیشتر صرفه اقتصادی داشته و از بابت پولی که در سفر به ایران به دست می آورند بیشتر اهداف فرهنگی را مدنظر داریم.

او در یک بخش دیگر از گفتگوی خود با سایت فرهنگی دلتا میگوید که مهمترین هدف دستیابی به اهداف فرهنگی است.

او میگوید باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه در خاورمیانه است و بالغ بر 40میلیون ایرانی به این باشگاه پرطرفدار چشم دارند و برنامه های آن را دنبال میکنند  و هر اقدام فرهنگی در ارتباط با باشگاه پرسپولیس میتواند تاثیر شگرفی بر روی 40 میلیون هوادار این باشگاه داشته باشد.

بازی با رئال مادرید و آمدن ستاره های جهان غرب هرچند در قالب فوتبال، میتواند از لحاظ فرهنگی تاثیر خود را بر روی مردم ایران بگذارد. اکنون زبان فوتبال، زبان اقتصاد تنها نیست، بلکه اهداف فرهنگی که میتوان از طریق فوتبال به آنها دست یافت قابل مقایسه با اهداف دیگر نمیباشد.

ارتباط با پرسپولیس از رویانیان شروع شد و پروین، رحیمی و سیاسی نفرات بعدی بودند

اکنون باشگاههای چند ملیتی ابزارهای مهمی برای توسعه فرهنگی و نفوذ فرهنگی هستند و زبان فوتبال زبانی ساده است که به راحتی میتواند اهداف فرهنگی را تحقق بخشند.

او در پایان مصاحبه خود با سایت دلتا میگوید که حتی حاضر است برای پیشبرد اهداف فرهنگی هزینه های اقتصادی نیز انجام بدهد تا بتواند از این طریق به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

او میگوید که باشگاه پرسپولیس با او دارای یک رابطه نزدیک است و از این طریق قصد خدمتگزاری به 40 میلیون هوادار این باشگاه را دارد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code