در همه جا به روی من باز بود / می‌خواستم احمدی‌نژاد را استخدام کنم / در زندان لب‌تاپ و اینترنت داشتم

  • ۳۱۲

 جزایری از فردی نام می‌برد که معتقد است اگر با او به صلح می‌رسید این مشکلات برایش بوجود نمی‌آمد


تعداد زیادی هستند که دوست دارند مصاحبه شهرام جزایری بعد از آزاد شدن از زندان را بخوانند. مصاحبه با مردی که نامش حتی در میان مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری نیز شنیده شد. شهرام جزایری پس از آزادی‌اش از زندان در مصاحبه‌ای با شرق اگرچه بسیاری از سئوالات مهم را برای بعد گذاشت اما با این حال برخی موارد را مطرح کرد که شنیدنش بسیار با اهمیت است. از جمله اینکه او ادعا می‌کند «. آنهایی هم که در پرونده من تحت لوای قوه‌قضاییه اخلال می‌کردند همه اخراج شدند.» جزایری از شخصیت احمدی‌نژاد خوشش آمده و توضیحاتی نیز درباره «استخدام» او و ٣٠٠ میلیون معروف به آقای کروبی ارائه کرده است.
او همچنین با نام بردن از فردی متذکر شده اگر با او صلاح می‌کرد همان وقت‌ها آزاد می شد. البته روزنامه شرق ترجیح داده برای جلوگیری از برخورد با مشکل قانونی نام فرد را حذف و به جای آن نقطه‌چین قرار دهد.
بخش‌های مهم مصاحبه شهرام جزایری متهم معروف اقتصادی که پس از 13سال از زندان آزاد شد را با به انتخاب مثلث آنلاین می‌خوانید:

* متاسفانه بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین و پرآسیب‌ترین پرونده اقتصادی در کشور، پرونده مربوط به من بود. اما که از کجا معلوم؟ شاید پرونده زنجانی جنجالی‌تر شود، چون هم ابعاد مالی قضیه بسیار بزرگ‌تر و شکل ماجرا هم بسیار متفاوت‌تر است.
*«وقتی که آقای احمدی‌نژاد جلو آقای کروبی اسم آن 300 میلیون تومان را آورد که تو چه کار کردی با آن پول، من اتفاقا گفتم اگر آقای «احمدی‌نژاد» رای نیاورد او را استخدام می‌کنم که مطالبات من را پیگیری کند و خیلی هم خوب است.

* من نمی‌دانم آن 300 میلیون آقای «کروبی» را از کجا آوردند؟ اگر منظور از وجوهات این است که من به آقای شیخ مهدی چک بانکی داده باشم، به والله اگر یک قران داده باشم. اگر منظور آن وجوهاتی است که دبیرخانه پرداخته است، براساس نامه‌هایی بوده که می‌آمده و ما هم تحقیق کرده بودیم و بر اساس آن پرداختیم. رقمش هم 13 تا 14 میلیارد تومان بوده است.

*ما 800 میلیارد تومان کار خیر کردیم. من این همه بیمارستان و مسجد ساختم. در جمکران هزینه کردم چرا مطرح نشد و رسانه‌ها به آن نپرداختند؟
*اگر بگویید شهرام جزایری هزار تومان داده که چیزی در برابرش بگیرد والله قسم اینطور نبوده است. اگر بگوییم شهرام «جزایری» متاثر از رفتار سازمانی از کمک‌هایی که می‌کرده منافع نمی‌برد هم کاملا اشتباه است. درها همه‌جا برای من باز بود

*  من شهادت می‌دهم که قوه قضاییه در پرونده من اصلا دلش نمی‌خواست کشتی من به زمین بخوابد. آنهایی هم که در پرونده من تحت لوای قوه‌قضاییه اخلال می‌کردند همه اخراج شدند.

* در زندان اگر هر کسی کار یومیه خودش را بخواهد انجام دهد مشکلی برایش نیست. من حتی اینترنت و لپ‌تاپ و غیره و ذلک هم داشتم ولی هیچ‌وقت سوءاستفاده نکردم.

* «تنها عایدی مجلس ششم برای من حبس بود. من البته صالح نیستم برای قضاوت اینکه موضوع چه بود؟ آیا دعوا و درگیری بود؟ البته من هم کوتاه نیامدم اگر با... صلح می‌کردم همان وقت‌ها آزاد می‌شدم.» اما ورود او به مجلس چگونه بود؟ . «به والله از طریق نماینده‌های اصولگرا بود.»


*در زندان وقتی من داشتم می‌آمدم همه گریه می‌کردند. همه من را دوست داشتند. مدیران زندان می‌گفتند کی می‌شود ما بیاییم تو را ببینیم؟ اینها را نمی‌شود با پول خرید. بروید در زندان سوال کنید من الان خرج چند خانواده زندانی را می‌دهم.

*  «جزایری» تمایلی به صحبت یا حتی اشاره‌ای درباره موضوع فرار سال 85 ندارد.

*«شهرام جزایری» معتقد است که به دانشی دست پیدا کرده که از دست‌رفتنی نیست. دانش ساخت پول و جذب سرمایه و فرصت‌سازی اقتصادی. او فکر می‌کند که 20 سال از اقتصاد کشور جلوتر است.
* در دادگاه تجدیدنظر به من گفتند فقط خواهش می‌کنیم به ما نخند آقای جزایری

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code