جشن "بزن و برقص" به مناسبت اعیاد قربان و غدیر!

  • ۱۷۲

خیرا برخی آگهی‌های اینترنتی منتشر شده است که بر اساس آن، جشنی با عنوان "حرکات موزون آیینی با موسیقی زنده ویژه بانوان" تبلیغ می‌شود که در اعیاد مذهبی با تخفیف ویژه نیز همراه است!

اخیرا برخی آگهی‌های اینترنتی در سایت های مختلف منتشر شده است که بر اساس آن، جشنی با عنوان "حرکات موزون آیینی با موسیقی زنده ویژه بانوان" تبلیغ می شود.

بر این اساس، جشن مذکور به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با 58% تخفیف استثنایی(!) همراه است و به این ترتیب بلیت 70هزار تومانی آن 29هزار و 400 تومان فروخته می‌شود!

جشن رقص به مناسبت اعیاد قربان و غدیر!

جشن رقص به مناسبت اعیاد قربان و غدیر!


در این جشن زنانه حضور پسربچه ها و نیز هرگونه تصویربرداری ممنوع اعلام شده است. در آگهی های مربوطه، توضیحی درباره مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این مراسم رقص داده نشده است.

با این وجود، برگزاری چنین جشنی آن هم به بهانه مذهبی با مجوز یا بدون مجوز ارشاد عجیب به نظر می رسد. اگر ارشاد برای چنین جشن رقصی مجوز صادر کرده باشد، معلوم نیست مسئولان این وزارتخانه چه توضیحی برای این موضوع دارند و اگر مجوزی در کار نباشد، چگونه است که جشن رقصی آن هم در اعیاد مذهبی بدون مجوز، اطلاع و اقدام وزارت ارشاد برگزار می‌شود؟

  •     دیدار با پروردگار

     17 - مشتاقان لقای پروردگار در جستجوی لقایش به چنان حدی از عطش می رسند که آرزوی مرگ می کنند تا پس از مرگ دیدارش کنند. « آنانکه دعوی دوستی با خدا دارند (اولیاءالله) اگر راست بگویند آرزوی مرگ می کنند.»قرآن- و در چنین آرزوئی است که از دنیا پاک شده و لایق لقای الهی می شوندکه این بنده مشمول این امر بوده ام: « به تحقیق که آرزوی مرگ می کردی پیش از آنکه دیدارش کنی پس دیدارش کردی.» آل عمران 143- و عجبا بر ترجمه ها و تفاسیر برخی از بزرگانی که چون اصلاً منکر این دیدار در حیات دنیا هستند در ترجمه ها و تفسیر این نوع آیات دچار اشد هذیان و تحریف و تبدیل آشکار کلام الله می شوند. هیهات از لعنت الهی!

     

    از کتاب "خداشناسی امامیه - امام شناسی قرآنی و خودشناسی الهی- جلد چهارم ص 660 " استاد علی اکبر خانجانی

    لینک دانلود :

    http://d01.megashares.com/dl/osVCEI7/khodashenasiemamieh4.zip

    -----------------


     در صورت فیلتر بودن  از وبلاگ : https://noorehasti.wordpress.com/ دانلود کنید


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code