فرمانده داعش: کوبانی ها ایرانی هستند/ جزیه دهید در امانید

  • ۳۲۶

، یکی از فرماندهان گروهک تروریستی تکفیری داعش که در عملیات اشغال شهر عین العرب شرکت داشت، در اظهاراتی کُردها را غیر مسلمان دانست و اعلام کرد: کُردها مسلمان نیستند و همان حکمی که در مورد رافضی‌ها، ایزدی‌ها و مسیحی‌ها اجرا کردیم برای کُردها نیز اجرا خواهد شد.

وی که خود را «ابوخالد عبدالله» معرفی کرد، در ادامه اظهارات خود افزود: کُردها یک قوم مجوس و ایرانی هستند و من نمی‌دانم در سرزمین اعراب چه کار می‌کنند.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: ما به مجاهدین دستور داده‌ایم که با دختران و زنان کُرد مثل دختران و زنان رافضی، ایزدی و مسیحی رفتار کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اگر کردها خلافت دولت اسلامی را بپذیرند و اسلام بیاورند در امان خواهند بود، گفت: مردم هر شهری که توسط مجاهدین آزاد می‌شوند مختارند که دو راه را برگزینند یا خلافت دولت اسلامی را قبول کنند که در این صورت در امان خواهند بود و یا جزیه بدهند و به قوانین دولت اسلامی پایبند باشند.

وی افزود: در غیر این صورت راه سومی جز مرگ برای این افراد وجود ندارد.

ابوخالد گفت: مردان کردی که در برابر دولت اسلامی مقاومت کنند ریختن خونشان مباح است و نکاح زنان و دختران آنان برای مجاهدین هیچ منعی ندارد.

این فرمانده تروریست‌های داعش در ادامه اظهارات خود افزود: ما به سران غاصب و حاکم بر کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم که اگر با دولت اسلامی بیعت نکنند به زودی مجاهدین ما به سراغ آنان خواهند آمد.

وی ضمن هشدار به عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل شرکت در ائتلاف نظامی علیه داعش اعلام کرد: بدانید که از زیر زمین و از طریق تونل هم که شده مجاهدین ما شبانه وارد کاخ‌هایتان خواهند شد.

ابوخالد همچنین تاکید کرد که آزادسازی اماکن مقدس مکه و مدینه از دست آل سعود در دستور کار دولت اسلامی قرار گرفته است و این سرزمین‌های مقدس به زودی آزاد خواهند شد.

وی در پایان گفت: دارالخلافه دولت اسلامی در نهایت شهر شریف و مقدس مکه خواهد بود.

  • این آقای بو خالد ظاهرا خیلی خودش وخودشون رو جدی گرفته!
    بزودی عمرشون سرخواهد آمد انشالله!
    http://www.hegzaco.com
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code