افشای مذاکرات محرمانه احمدی‌نژاد و سیدحسن خمینی/ می توانم به سادگی اکثریت مجلس را به دست بگیرم

  • ۱۴۷

سیدحسن خمینی به احمدی نژاد پیشنهاد کرده که وی شخصا به دیدار هاشمی رفسنجانی برود.

27 شهریور ماه بود که احمدی‌نژاد یکباره به فکر این افتاد که به سمت بهشت‌زهرا حرکت کرده و سری به مرقد امام زده و در جریان ساخت حرم قرار گیرد.
این دیدار اگر چه یک ملاقات رسمی و برای بازدید از روند توسعه حرم توصیف شده اما از همان زمان حرف و حدیث‌هایی درباره این دیدار وجود داشت که همان زمان مثلث‌آنلاین در گزارشی به آن اشاره کرد.(متن این گزارش را اینجا بخوانید)
در آن گزارش اشاره شده بود که «این دیدار در ادامه تلاش های احمدی نژاد برای ترمیم روابطش با چهره سیاسی بعد از خروج پاستور است.» حالا یک سایت خبری که در خارج از ایران فعالیت می‌کند مدعی است به متن این گفت‌وگو دست یافته و آن را منتشر کرده است. این سایت همچنین مدعی است که احمدی‌نژاد خواستار دیدار با سیدمحمد خاتمی است اما رئیس‌دولت اصلاحات این درخواست را نپذیرفته است.

دردیدار سیدحسن خمینی و محمود احمدی نژاد «حمید بقایی» نیز رییس دولت نهم و دهم را همراهی می کرد.این سایت مدعی است مدعی است که «محموداحمدی نژاد» در این دیدار پیرامون شرایط سیاسی کشورازجمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهاراتی را ایراد کرده است.
این سایت خبری می‌نویسد: «درآن دیدار محموداحمدی نژاد گفته بود:«برنامه ای برای انتخابات پیش روی مجلس‌ شورای اسلامی ندارم، لیکن با توجه به نفوذ مردمی و محبوبیتی که دارم می توانم به سادگی اکثریت مجلس را در دست گیرم.»
بنا براین گزارش احمدی‌نژاد همچنان در این تصور است که دارای محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم است و به علاوه معتقد است که دولت روحانی موفقیتی نداشته است. او گفته:‌«من هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی ندارم، اما اگر بخواهم وارد انتخابات شوم، مدنظر بنده انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود، چرا که با توجه به محبوبیت من و نیزعدم موفقیت دولت فعلی، پیروزی من می تواند حتمی باشد.»»
بنابر ادعای این سایت، محموداحمدی نژاد درادامه این دیدار به موضوع انتشارانتقادها وافشاگری‌ها پیرامون فسادها و شیوه مدیریتی وی در دوران ۸ ساله اش در رسانه های‌عمومی اشاره کرده و دراظهار نظری مدعی شده که پشت صحنه این حملات، شخص هاشمی رفسنجانی است واوست که دارد به رسانه ها و چهره های سیاسی هردوجریان اصلاح‌طلبان واصول‌گرایان خط می دهد که به من حمله شود.
درادامه این دیدار و نیز درپی این اظهارات حسن خمینی به محموداحمدی نژاد می گوید که آن‌چه وی تصور می کند خلاف واقع است وآقای هاشمی پشت این موضوعات نیست. سیدحسن خمینی درادامه به وی پیشنهاد نموده که وی شخصا به دیدار هاشمی رفسنجانی برود و با وی دیداری داشته باشد.
این سایت همچنین مدعی شد که «طی روزاخیر نیز، نزدیکان محمود احمدی نژاد در دیدار با نزدیکان سیدمحمد خاتمی، پیشنهاد دیداراین دو تن با یک‌دیگر را دادند که هنوز درخواست این دیدارازسوی سید محمد خاتمی بی پاسخ مانده است.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code