درخواست تلفنی نتانیاهو از رهبر داعش

  • ۱۱۴

"البغدادی" از حمله ارتش عراق به این گروهک تروریستی احساس خطر کرده، لذا "اسرائیل" به گروهک تکفیری "داعش" اجازه داده که از عراق عقب نشینی کنند.


شیعه آنلاین: یک پایگاه خبری عرب زبان فاش کرد که «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" که خود را خلیفه مسلمانان معرفی کرده، با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار کرده است.

این پایگاه خبری عربی مدعی شد که "نتانیاهو" از "البغدادی" درخواست کرده که تا می تواند اوضاع منطقه را بیشتر آشفته کند. وی همچنین از خلیفه خودخوانده درخواست کرده که مرزهای سوریه و لبنان را به جهنمی برای ارتش این دو کشور تبدیل کند.

در ادامه این خبر آمده: "البغدادی" از حمله ارتش عراق به این گروهک تروریستی احساس خطر کرده، لذا "اسرائیل" به گروهک تکفیری "داعش" اجازه داده که از عراق عقب نشینی کنند.

این در حالیست که نیروهای ارتش عراق، اعم از نیروی زمینی و نیروی هوایی این کشور همراه با نیروهای پیشمرگ کردستان همدست شده اند و قرار است تا ساعاتی دیگر آزادی شهر موصل، پایگاه اصلی این گروهک تروریستی را اعلام کنند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code