وزیر دفاع خودخوانده داعش و 9 معاونش کشته شدند

  • ۱۶۴

نیروی معروف به «تیپ طلایی» ارتش عراق اعلام کرد در عملیات روز چهارشنبه استان الانبار، یک تروریست که داعش او را وزیر دفاع خود می داند، به همراه ۹ معاونش به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه الحدث پرس عراق، منابع امنیتی در نیروی معروف به «تیپ طلایی» با اعلام این خبر افزودند: این عملیات در پاکسازی منطقه الجرایشی در شرق الرمادی به وقوع پیوست.

این منابع افزودند: اطلاعات امنیتی به تیپ طلایی امکان داد لانه تروریست ها را کشف کنند و در عملیاتی دقیق، فردی موسوم به «خلیل مفخخه» که گروه تروریستی داعش او را وزیر دفاع دولت موهوم خود خوانده است، به هلاکت برسانند. همچنین ۹ نفر از معاونان او در این عملیات کشته شدند. این منابع امنیتی، کشته شدن این عضو ارشد داعش را موفقیتی بزرگ برای نیروهای عراقی در جنگ علیه تروریسم و تفکر تکفیری و مصیبتی برای تروریست های داعش با از دست دادن یکی از مهم ترین مهره های خود دانستند.

روز چهارشنبه همچنین دومین حمله گروه تروریستی داعش به پالایشگاه نفتی «بیجی» با کشته شدن ۷۰ تروریست عضو این گروه به دست نیروهای امنیتی عراق دفع شد.

البغدادیه نیوز نیز از دیالی خبر داد که نیروی عملیات دجله توانست والی منصوب شده داعش در دیالی موسوم به «لیث مطلک المجمعی» را به همراه دو معاون وی که از فرماندهان این گروه تروریستی هستند به هلاکت برسانند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code