زنان ارتش اسرائیل در صحرای سینا+تصاویر

  • ۲۰۶

یک کارشناس اسرائیلی می گوید که این رژیم با تشکیل گردان زنانه «کرکال» در صحرای سینا به دنبال جلب اطمینان ساکنان سرزمین های اشغالی و ارائه چهره ای بهتر از ارتش رژیم صهیونیستی است.


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از خبرگزاری مستقل فلسطین «سما»، «کوهین» عکاس خبرگزاری رویترز یک روز کامل (24 می2014) را در کنار گردان رژیم صهیونیستی موسوم به «کرکال» در مرزهای این رژیم با مصر گذراند و تصاویر آنها را منتشر کرد، یک سوم این گردان را زنان تشکیل می دهند و وظیفه آن انجام گشت های منظم برای تعقیب و برخورد با اخلالگران و قاچاقچیان در صحرای سینا است.
«احمد فؤاد انور» کارشناس امور رژیم اسرائیل و استاد دانشگاه «اسکندریه» مصر گفت «رویترز» و اسرائیل با انتشار این تصاویر چند هدف را دنبال می کنند اول اینکه اطمینان خاطر صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی را جلب کنند و بگویند چندان خطری در صحرای سینا آنها را تهدید نمی کند به نحوی که حتی زنان ارتش را به آنجا فرستاده است، دوم اینکه چهره ارتش مصر را تخریب کند و آن را ناکارآمد جلوه دهد، و سوم اینکه وانمود کنند ارتش رژیم صهیونیستی برابری را برقرار کرده و به زنان نیز ماموریت های نظامی داده و فقط آنها را محدود به کارهای اداری ارتش نکرده است.
ارتش اسرائیل گردان کرکال را در سال 2004 تاسیس کرد تا بدین وسیله زنان را نیز در ماموریت های نظامی شرکت دهد. روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت استقبال زنان در سرزمین های اشغالی برای پیوستن به ارتش روز به روز در حال افزایش است، تعداد این زنان از 528 نفر در سال 2011 به 537 نفر در سال 2012 و 879 نفر در سال 2013 رسیده است.



تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code